نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۳۰

تصویر تازه فیلم Zack Snyder's Justice League بن افلک را در لباس شوالیه تاریکی نشان می‌دهد

زک اسنایدر تصویر جدیدی از نسخه‌ی Snyder Cut فیلم Justice League منتشر کرد که بن افلک را در لباس شوالیه‌ی تاریکی نشان می‌دهد.

نسخه‌ی Snyder Cut فیلم ابرقهرمانی Justice League (لیگ عدالت) سال آینده‌ی میلادی از راه می‌رسد و با اینکه احتمالاً پذیرش این موضوع هنوز هم برای بسیاری از طرفداران دشوار است، اما حقیقت دارد و زک اسنایدر نیز تمام تلاش خود را برای آگاهی همه از انتشار آن در سال ۲۰۲۰ از شبکه‌ی HBO Max به کار گرفته است. در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که اخیراً تصویر جدیدی از فیلم Zack Snyder's Justice League به مناسبت تولد بن افلک منتشر شده است. این هنرپیشه‌ی آمریکایی در تاریخ ۲۵ مرداد (۱۵ اوت) تولد ۴۸ سالگی خود را جشن گرفت و زک اسنایدر به همین مناسبت تصویری تازه از او در لباس شوالیه‌ی تاریکی را در شبکه‌ی اجتماعی ویرو به اشتراک گذاشت. این تصویر با پیام تبریک اسنایدر همراه بود و شما می‌توانید آن را در ادامه‌ی مطلب مشاهده کنید. 

شوالیه تاریکی با نقش‌آفرینی بن افلک و بت موبیل

این تنها مورد جدیدی نبود که از نسخه‌ی Snyder Cut فیلم Justice League به اشتراک گذاشته شد. زک اسنایدر باری دیگر به رویداد DC Fandome پیش‌رو اشاره کرد و به طرفداران قول انتشار جزئیات بی‌نظیری از فیلم را در جریان این رویداد داد. علاوه‌بر این، زک اسنایدر تصویر دیگری را در شبکه‌ی اجتماعی ویرو منتشر کرد که نمای پشت صحنه‌ی عمارت وین به‌همراه عبارت «تا ۶ روز دیگر» را نشان می‌دهد و شما می‌توانید در ادامه به مشاهده‌ی آن بپردازید.

نمای پشت صحنه عمارت وین در فیلم نسخه‌ی Snyder Cut فیلم Justice League

تنها چند روز تا برگزاری رویداد بسیار مورد انتظار DC Fandome در تاریخ ۱ تا ۲ شهریور (۲۲ تا ۲۳ اوت) فاصله داریم که شامل پنل فیلم‌های Wonder Woman 1984 (زن شگفت‌انگیز ۱۹۸۴)، Flash (فلش)، The Suicide Squad (جوخه‌ی انتحار)، Black Adam (بلک ادم)، The Batman (بتمن) و غیره می‌شود. این رویداد برای طرفداران دی‌سی حکم رویایی را دارد که به واقعیت بدل می‌شود. مدتی قبل نیز از برنامه‌ی کامل رویداد DC Fandome رونمایی شد و شما می‌توانید برای اطلاع از مهم‌ترین پنل‌ها و زمان دقیق برگزاری آن‌ها به «اینجا» مراجعه کنید.

فیلم Justice League در سال ۲۰۱۷ روی پرده‌ی سینما رفت و با بودجه‌ی ۳۰۰ میلیون دلاری توانست ۶۵۷.۹ میلیون دلار در سراسر جهان بفروشد. این فیلم که بن افلک، هنری کویل، گل گدوت، جیسون موموآ، ری فیشر، ازرا میلر، ایمی آدامز، جرمی آیرونز، جی. کی. سیمونز و کیران هایندز را در گروه بازیگرانش داشت، نقدهای متوسطی را از سوی منتقدان دریافت کرد. ظاهراْ شبکه‌ی HBO Max برای تکمیل نسخه‌ی زک اسنایدر فیلم «لیگ عدالت» ۳۰ میلیون دلار هزینه در نظر گرفته است و این نسخه در اوایل سال ۲۰۲۱ به این سرویس استریم نوپا راه خواهد یافت.


منبع GamesRadar
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده