نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۲۴ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۳۱

آمازون و STX امیدوار به همکاری دوباره با کارگردان و بازیگران My Spy برای تولید دنباله آن هستند

شبکه‌ی آمازون پرایم و شرکت STX Entertainment امیدوارند تا با همکاری دوباره‌ی کارگردان و عوامل تولید فیلم My Spy دنباله‌ی آن را بسازند.

 در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که آمازون پرایم و شرکت STX Entertainment امیدوار به همکاری دوباره‌ی پیتر سگال، کارگردان فیلم My Spy (جاسوس من) با دیو باتیستا و کلوئی کلمن برای تولید فیلم My Spy 2 (جاسوس من ۲) هستند. براساس گزارش ددلاین، این پروژه‌ی احتمالی در مراحل اولیه‌ی توسعه به سر می‌برد و از قرار معلوم هنوز هیچ قراردادی برای تولید آن منعقد نشده است. در فیلم اکشن-کمدی «جاسوس من» دیوید باتیستا، بازیگر فیلم‌های Escape Plan: The Extractors (نقشه فرار ۳: ایستگاه شیطان) و Guardians of the Galaxy (نگهبانان کهکشان) نقش یک مامور سی‌آی‌اِی خشن و بی‌پروا را بازی می‌کند که برای حفاظت از یک خانواده مجبور به همکاری با دختر ۹ ساله‌ی آن‌ها با نقش‌آفرینی کلوئی کلمن، بازیگر سریال Big Little Lies (دروغ‌های کوچک بزرگ) می‌شود.

علاوه‌بر دیو باتیستا و کلوئی کلمن، کریستین شال (صداپیشه‌ی سریال BoJack Horseman) نقش بابی آولت، کن جیونگ (بازیگر مجموعه فیلم‌های The Hangover) نقش کیم ترانگ، پریسا فیتز-هنلی (بازیگر سریال Jessica Jones) نقش کیت نیوتاون، دیوید راجرز نقش کارلوس و اولیویا دپاتی نقش سلما را در فیلم My Spy بازی می‌کنند. جان و اریش هوبر فیلم‌نامه‌ی فیلم «جاسوس من» را به رشته‌ی تحریر در آوردند و پیتر سگال، کارگردان فیلم‌های Get Smart (اسمارت را بگیر) و Fifty First Dates (پنجاه قرار اول)، سکان هدایت آن را در دست داشت. در کارنامه‌ی برادران هوبر نیز نگارش فیلم‌نامه‌ی آثاری نظیر مجموعه فیلم‌های اکشن Red (رد)، فیلم علمی-تخیلی Battleship (کشتی جنگی) و فیلم اکشن The Meg (مگ) با نقش‌آفرینی جیسون استاتهام و روبی رز مشاهده می‌شود.

دیو باتیستا درکنار جاناتان مایزنر به‌عنوان تهیه‌کننده‌ی فیلم My Spy فعالیت می‌کرد و درو سیمون و کیت ورهوف، به‌ترتیب معاون رئیس بخش تولیدات و رئیس بخش توسعه‌ی اس‌تی‌اکس فیلمز، بر پروژه نظارت داشتند. شرکت اس‌تی‌اکس اینترتینمنت در ابتدا فیلم «جاسوس من» را در تاریخ ۱۹ دی ۱۳۹۸ (۹ ژانویه‌ی ۲۰۲۰) در استرالیا به نمایش درآورد و سپس به‌دنبال تعطیلی سینماهای سراسر دنیا بر اثر شیوع ویروس کرونا تصمیم به فروش امتیاز پخش آن به آمازون گرفت. این فیلم اکشن-کمدی نهایتاً در تاریخ ۶ تیر (۲۶ ژوئیه‌) در سرویس ویدئویی آمازون و در برخی از سینماهای منتخب ایالات متحده‌ی آمریکا پخش شد و نقدهای متفاوتی را از منتقدان دریافت کرد. شما می‌توانید در صورت تمایل نظرات خود را درباره‌ی این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده