// چهار شنبه, ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۱۵

افزایش احتمال تاخیر تاریخ اکران دو فیلم Dune و واندر وومن 1984

رئیس وارنرمدیا در یک مصاحبه از سوی شرکت برادران وارنر اعلام کرد که این شرکت همچنان به ایجاد تغییر در تاریخ اکران فیلم‌های مورد انتظار خود در ماه‌های آتی فکر می‌کند. نکته‌ای که بیشتر شامل حال Dune و WW84 می‌شود.

فیلم Wonder Woman 1984 تا امروز ۳ بار تأخیر خورده است و فیلم Dune هم باتوجه‌به صحبت‌های اخیر کارگردان خود احتمالا از پذیرش تأخیر تاریخ اکران استقبال خواهد کرد. رئیس برادران وارنر به‌تازگی در تماسی با سرمایه‌گذارهای شرکت تاکید کرد که اکران قطعی فیلم Tenet (تنت) کریستوفر نولان از روزهای آتی قرار نیست نشان‌دهنده‌ی قطعی بودن تاریخ‌های اکران اعلام‌شده‌ برای فیلم‌های دیگر باشد. زیرا مثلا برخلاف «تنت» که مطابق آمارهای موجود در بازارهای خارجی هم شانس دارد، فیلم Dune بیشتر از هر بازاری روی سینماهای آمریکای شمالی تکیه می‌کند.

چون مردم جهان به اندازه‌ی مردم آمریکا با رمان Dune فرانک هربرت آشنا نیستند و بودجه‌ی سنگین فیلم هم باعث می‌شود که فقط بتوان آن را وقتی تک‌تک سینماهای آمریکا باز شدند، روی پرده‌های نقره‌ای اکران کرد. همچنین جان استفانز، رئیس دفتر مالی شرکت برادران وارنر در واکنش به پایداری خطر ویروس کرونا/کووید 19 در تعدادی از بازارهای سینمایی پراهمیت می‌گوید: «ما اکنون مشغول تمرکز روی یافتن راه‌هایی جدید برای عرضه‌ی برخی از محتواهای مورد انتظار خود هستیم». 

در حال حاضر فیلم Wonder Woman 1984 برای اکران در تاریخ ۲ اکتبر (۱۱ مهر) و فیلم Dune برای اکران‌ در تاریخ ۱۸ دسامبر (۲۸ آذر) برنامه‌ریزی شده‌اند. آیا قرار است شاهد اکران آنلاین فیلم‌هایی مانند «تل‌ماسه» (Dune) و «زن شگفت‌انگیز 1984» باشیم؟ یا صرفا این فیلم‌ها تأخیر می‌خورند و دیرتر آن‌ها را می‌بینیم؟ تنها گذر زمان پاسخ این پرسش‌ها را خواهد داد.


منبع FilmStories
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده