// چهار شنبه, ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۵۹

پوسترهای جدید فیلم Tenet به کارگردانی کریستوفر نولان منتشر شدند

با آغاز پیش‌فروش رسمی بلیط‌های اکران فیلم Tenet در سینماهای جهان، شرکت برادران وارنر ازطریق رسانه‌های کشورهای مختلف به انتشار ۱۲ پوستر جدید از تازه‌ترین ساخته‌ی کریستوفر نولان پرداخت.

از دست ندهید:

فیلم اکشن رازآلود جدید کریستوفر نولان یعنی Tenet، نخستین اثر سینمایی بلند پرخرجی است که پس آغاز دوران مواجهه‌ی جهان با ویروس کرونا/کووید 19 وارد سینماها می‌شود. اکنون هم مردم در نقاط گوناگون جهان مشغول خرید بلیط‌های فیلم «تنت» و برنامه‌ریزی برای حضور در سالن‌های پخش فیلم به هدف تماشای آن شده‌اند.

فیلم سینمایی Tenet که جان دیوید واشنگتن، رابرت پتینسون، الیزابت دبیکی و کنت برانا بازیگران اصلی آن هستند، هم توسط بسیاری از عوامل سازنده و هم در نخستین واکنش‌های کارمندهای آی مکس به‌شدت ستایش شده است. اکنون در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون ۱۲ پوستر تازه از این فیلم را داریم که می‌توانید در ادامه به آن‌ها نگاهی بیاندازید.

پوستر فیلم Tenet با حضور رابرت پتینسون و جان دیوید واشنگتن مقابل شیشه شکسته

اکران‌های محدود فیلم Tenet، اکران عمومی اثر در اروپا و آسیا و اکران آن در آمریکا و چین به ترتیب از تاریخ‌های ۲۲ اوت (۱ شهریور)، ۲۶ اوت (۵ شهریور) و ۴ سپتامبر (۱۳ شهریور) آغاز می‌شوند. «تنت» که پرخرج‌ترین فیلم اورجینال ۱۱ سال اخیر است و مطابق شنیده‌ها صحنه‌های بسیار عظیمی دارد، شامل جلوه‌های ویژه‌ی کامپیوتری کمتری نسبت به یک فیلم کمدی عاشقانه‌ی معمول هالیوود می‌شود.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده