نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۳۶

نتفلیکس حق پخش فیلم‌های Fear Street را از دیزنی خریداری کرد

سه‌گانه فیلم Fear Street که در حال حاضر فیلمبرداری آن به اتمام رسیده، اکنون توسط نتفلیکس خریداری شده و قرار است سال آینده منتشر شوند.

آر.ال. استاین بیشتر برای نوشتن کتاب‌های Goosebumps (مورمور) شناخته می‌شود و مدتی پیش بود که با خبر شدیم یک سه‌گانه براساس رمان‌های Fear Street (خیابان ترس) اثر این نویسنده تحسین شده توسط شرکت قرن بیستم فاکس در دست ساخت است. در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، این فیلم‌ها دیگر قرار نیست در سینماها اکران شوند و راهی سرویس استریم نتفلیکس خواهند شد. طبق خبری که ددلاین منتشر کرده، شبکه نت‌ فلیکس حق پخش سه‌گانه فیلم Fear Street را از شرکت والت دیزنی خریداری کرده است که فیلم‌برداری و تولید این سه فیلم هم‌اکنون انجام شده است و فیلم مراحل تدوین و پس از تولید را سپری می‌کند.

لی ینیاک وظیفه کارگردانی هر سه قسمت فیلم Fear Street را بر عهده داشته است و این فیلم پیش از این قرار بود توسط شرکت فاکس قرن بیستم منتشر شود که پس از خریداری توسط دیزنی، اکنون برنامه اکران آن حذف شده و دیزنی درنهایت تصمیم به فروش حق پخش فیلم به سرویس‌های استریم گرفت. اتفاقات فیلم خیابان ترس قرار است در دوره‌های زمانی مختلف از جمله دهه ۹۰ میلادی یا سال ۱۶۰۰ جریان داشته باشد. جیلیان جیکوبز، کیانا مادیرا، اولیویا ولش، بنجامین فلورز جونیور، اشلی زاکرمن، فرد هچینگر، جولیا ریوالد، جرمی فورد، دارل بریت گیبسن، سیدی سینک، امیلی راد، متیو اسمیت و ویکتور کریستین، از جمله بازیگرانی هستند که در سه قسمت فیلم Fear Street حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

نتفلیکس در نظر دارد فیلم Fear Street را در سال ۲۰۲۱ منتشر کند و از هم‌اکنون با ارائه نام تبلیغاتی Summer of Fear، در حال تبلیغ این فیلم‌ها است که ظاهرا قرار است شاهد انتشار هر قسمت در یک ماه باشیم. از طرفی سیدی سینک در قسمت دوم فیلم Fear Street حضور دارد که باتوجه‌به بازگشتش در فصل چهارم سریال Stranger Things (اتفاقات ناآشنا)، ممکن است خریداری شدن حق پخش این فیلم‌ها بی تاثیر نبوده باشد. همچنین نتفلیکس با Chernin Entertainment، سازنده فیلم خیابان ترس قراردادی چند جانبه برای تولید فیلم و سریال امضا کرده است.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده