// دوشنبه, ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۰۱

پتی جنکینز احتمالا پس از تکمیل سه‌گانه «واندر وومن» از DCEU جدا می‌شود

پتی جنکینز، کارگردان آثاری چون فیلم Wonder Woman، «واندر وومن 1984» و «هیولا» که با اولین فیلم بلند خود شارلیز ترون را به جایزه‌ی اسکار رساند، به احتمال زیاد سومین قسمت «واندر وومن» را هم خواهد ساخت.

چه «واندر وومن»، محصول سال ۲۰۱۷ میلادی را عالی بدانید و چه تک‌تک سکانس‌های آن را افتضاح خطاب کنید، حقیقت را نمی‌شود انکار کرد؛ DCEU اگر این فیلم سینمایی از راه نمی‌رسید، آن اندازه نمی‌فروخت و انقدر در جلب نظر منتقدها موفق نبود، احتمالا قبل از سال ۲۰۱۸ میلادی برای همیشه لغو می‌شد. به همین خاطر عجیب نیست که دی سی و برادران وارنر از همین حالا برای ساخت «واندر وومن ۳» و حتی یک سریال اسپین-آف از فیلم‌های Wonder Woman برنامه‌ریزی می‌کنند.

اما اکنون مشخص شد که پتی جنکینز حتی اگر برادران وارنر بخواهد ۱۰ فیلم و سریال دیگر هم با حضور واندر وومن اجراشده توسط گل گدوت بسازد، فقط ۳گانه‌ی سینمایی خود را تکمیل می‌کند و سپس از مجموعه فاصله می‌گیرد. بالاخره او اکنون نسبت به همه‌ی سال‌هایی که هیچ بودجه‌ای برای ساخت فیلم‌های خود نداشت، نام به مراتب معروف‌تری دارد و استودیوهای متعددی حاضر به تأمین بودجه‌ی آثار مدنظر او هستند. وی در این‌باره می‌گوید: «ساخت فیلم Wonder Woman 1984 به من اجازه‌ی انجام کارهای زیادی را داد که در فیلم اول توانایی رفتن به سراغ آن‌ها را نداشتم. من از روایت قصه‌ی تولد او به‌عنوان یک کاراکتر خوشحال بودم، ولی با WW84 فرصت نمایش قدرت واقعی او را به‌دست آوردم.

در واندر وومن 1984، من دایانا را در اوج قدرت خود به نمایش می‌گذارم. او در این فیلم با یک چالش درونی درگیر است؛ به‌عنوان الهه‌ای که می‌خواهد به انسان‌ها یاری برساند. دایانا در WW84 فقط به جنگ با شیطان نمی‌رود، بلکه می‌خواهد به انسان‌های بد روش‌های پیشرفت را نشان بدهد. به همین خاطر نیز در دوراهی و وضعیت دشواری قرار می‌گیرد.

فیلم Wonder Woman بعدی به احتمال زیاد آخرین فیلم «واندر وومن» من خواهد بود. پس باید محتاطانه دقت کنیم که همه‌ی حرف‌های باقی‌مانده در قسمت سوم بیان شوند».

فیلم Wonder Woman 1984 برای اکران در تاریخ ۲ اکتبر (۱۱ مهر) برنامه‌ریزی شده است.


منبع Collider
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده