نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۳۱

همکاری جردن پیل و ایسا ری برای تولید فیلم Sinkhole

جردن پیل و ایسا ری با همکاری یکدیگر فیلم ماوراءالطبیعه‌ی جدیدی با نام Sinkhole برای شرکت یونیورسال تولید می‌کنند.

در میان اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که جردن پیل، کارگردان فیلم‌های Get Out (برو بیرون) و Us (ما) برای تولید فیلم ماوراءالطبیعه‌ی Sinkhole (گودال) با ایسا ری، بازیگر فیلم‌های The Lovebirds (مرغان عشق) و The Photograph (عکس) همکاری می‌کند. این دو در ساخت یک اقتباس سینمایی از داستان کوتاه Sinkhole برای شرکت یونیورسال مشارکت خواهند کرد که ماجراهای یک خانواده‌ی جوان پس از نقل مکان به خانه‌ی رویایی خود را دنبال می‌کند که از حفره‌ی بسیار بزرگ حیات خلوت آن خبر ندارند. این گودال بزرگ می‌تواند تمام چیزهای شکسته و خراب را بگیرد و دوباره آن‌ها را مثل روز اول تحویل دهد. آن‌طور که در اطلاعیه‌ی تولید فیلم Sinkhole آمده است، این پروژه روی مسئله‌ی هویت و کمال بانوان دست گذاشته است و این بعد را مورد بررسی قرار می‌دهد.

فیلم «گودال» اثری برای نمایش توانایی‌های ایسا ری خواهد بود که به‌همراه مونترال مک‌کی و سارا رستوگی از شرکت Issa Rae Productions وظیفه‌ی تهیه‌کنندگی آن را برعهده دارند. همچنین جوردن پیل و وین روزنفلد از شرکت مانکی‌پاو پردواکشنز از دیگر تهیه‌کنندگان پروژه خواهند بود. لینا کرو، نویسنده‌ی داستان کوتاه Sinkhole درکنار الکس دیوید-لارنس از نشریه‌ی ادبی «ماس» که برای اولین‌بار داستان کوتاه مورد بحث را چاپ کرد، به‌عنوان تهیه‌کننده‌ی اجرایی فیلم فعالیت می‌کنند و سارا اسکات از طرف شرکت یونیورسال بر پروژه نظارت خواهد کرد. فیلم «گودال» نخستین همکاری ایسا ری با شرکت یونیورسال نیست و آن‌ها پیش‌تر در فیلم رمانتیک درام The Photograph به کارگردانی استلا مگی و فیلم فانتزی کمدی Little (کوچک) به کارگردانی تینا گوردون همکاری داشتند.

مدتی قبل جوردن پیل قرارداد «نخستین نگاه» با شرکت یونیورسال امضا کرد که فیلم برنده‌ی جایزه‌ی اسکار Get Out ماحصل این قرارداد بود. این فیلم که دنیل کالویا، الیسون ویلیامز، کاترین کینر، کلب لندری جونز، اریکا الکساندر، برادلی وایتفورد، کیت استنفیلد و بتی گابریل را در گروه بازیگرانش داشت، با بودجه‌ی ۴.۵ میلیون دلاری توانست ۲۵۵.۴ میلیون دلار در سراسر جهان فروش داشته باشد. فیلم «برو بیرون» در نودمین دوره‌ی مراسم اسکار در چهار شاخه از جمله «بهترین فیلم» و «بهترین کارگردانی» نامزد دریافت جایزه شد، اما غیر از جایزه‌ی «بهترین فیلم‌نامه‌ی اقتباسی» سایر جوایز را به رقبای خود واگذار کرد. پس از آن پیل فیلم دلهره‌آور Us را به موجب قرارداد نخستین نگاهش با یونیورسال تولید کرد که در سال ۲۰۱۹ روی پرده‌ی سینما رفت و موفق به فروش ۲۵۵.۲ میلیون دلاری در گیشه شد.  


منبع THR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده