نویسنده: مهرداد داودی
// چهار شنبه, ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۴۵

پیمان قاسمخانی سریال خوب بد جلف را خواهد ساخت

پیمان قاسمخانی و سام درخشانی اخیرا از ساخته شدن سریال خوب، بد، جلف که پیش تولید آن نیز آغاز شده است، خبر داده‌اند.

فیلم سینمایی «خوب، بد، جلف: ارتش سری» هم‌اکنون درحال اکران است. این فیلم ایرانی که ادامه‌ای بر فیلم «خوب، بد، جلف» محسوب می‌شود، مانند همان فیلم توسط پیمان قاسمخانی کارگردانی شده است. بنابر جدیدترین اخبار سینمای ایران؛ پیمان قاسمخانی و سام درخشانی اخیرا از ساخته شدن سریال «خوب، بد، جلف» خبر داده‌اند. بنابر ادعای آن‌ها همچنین پیش‌تولید سریال «خوب، بد، جلف» آغاز شده است. «خوب، بد، جلف» البته نام موقت این سریال به‌نظر می‌رسد و نام اصلی سریال تاکنون رسانه‌ای نشده است. 

خوب بد جلف ۲ سام درخشانی و پژمان جمشیدی در لباس نظامی

پیمان قاسمخانی ضمن ابراز امیدواری برای حضور حمید فرخ‌نژاد و ویشکا آسایش در سریال «خوب، بد، جلف»، درباره این سریال گفت:

«این سریال از روی قسمت یک و دو «خوب بد جلف» رد می‌شود. خیلی قصه دارد. حامد کمیلی که قاتل ناجوریه در داستان به تدریج عاشق فیلم‌‌سازی می‌شود یک شب «بوج‌کاسیدی و ساندنس کید» را می‌بیند فردا صبح که پا می‌شود عاشق سینما می‌شود و در این مسیر در حالی که همه پیگیر عملیات‌اند این دوست دارد یک فیلم خوب بسازد و این دو تا را بکند بوچ‌کاسیدی و ساندنس کید که طبیعتا گند می زنند به همه خاطراتی که از آن فیلم داریم!»

با توجه به اظهارات پیمان قاسمخانی، تاکنون حضور پژمان جمشیدی، سام درخشانی و حامد کمیلی در سریال «خوب، بد، جلف» قطعی شده است. این سریال همچنین قرار است با حضور بازیگران فیلم «خوب، بد، جلف: ارتش سری» جلوی دوربین برود. شما می‌توانید نقد فیلم سینمایی «خوب، بد، جلف: ارتش سری» را در زومجی مطالعه کنید.

شما کاربران زومجی درباره ساخته شدن سریال «خوب، بد، جلف» چه‌نظری دارید؟


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده