نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۳۰

مذاکره جوئی کینگ برای پیوستن به برد پیت در فیلم Bullet Train

جوئی کینگ مشغول مذاکره با سونی برای بازی در فیلم اکشن مهیج Bullet Train است که دیوید لیچ وظیفه‌ی کارگردانی آن را برعهده دارد.

در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که جوئی کینگ، بازیگر فیلم‌های Oz the Great and Powerful (اُز بزرگ و قدرتمند) و The Dark Knight Rises (شوالیه‌ی تاریکی برمی‌خیزد) مشغول مذاکره با شرکت سونی برای نقش‌آفرینی در فیلم اکشن مهیج Bullet Train (قطار سریع‌السیر) است که برد پیت، بازیگر برنده‌ی جایزه‌ی اسکار برای بازی در فیلم Once Upon A Time in Hollywood (روزی روزگاری در هالیوود) نقش اصلی آن را ایفا می‌کند. دیوید لیچ، کارگردان فیلم‌های Atomic Blonde (بلوند اتمی) و Fast and Furious Presents: Hobbs and Shaw (سریع و خشمگین تقدیم می‌کند: هابز و شاو) سکان هدایت پروژه را در دست دارد و روی بازنویسی فیلم‌نامه‌ی آن نظارت خواهد کرد که توسط زک اولکویتز، نویسنده‌ی فیلم Fear Street (خیابان ترس) به رشته‌ی تحریر در می‌آید.

برد پیت، بازیگر نقش لیدی‌باگ در فیلم Bullet Train

فیلم Bullet Train براساس کتاب پرطرفدار ژاپنی Maria Beetle (ماریا بیتل) نوشته‌ی کوتارو ایساکا ساخته می‌شود و درباره‌ی گروهی از قاتلان حرفه‌ای با انگیزه‌های متناقض در قطاری در توکیو است. این پروژه از نظر لحن ترکیبی از فیلم اکشن مهیج Speed (سرعت) با نقش‌آفرینی کیانو ریوز و فیلم اکشن رازآلود Non-Stop (بدون توقف) با بازی لیام نیسون است که وقایع آن‌ها به ترتیب در اتوبوس و هواپیما جریان داشت. براساس اعلام منابع آگاه، برد پیت نقش یک آدمکش آمریکایی با نام لیدی‌باگ و جوئی کینگ نقش یک قاتل نوجوان ساده و بی‌ادعا با نام پرنس را در فیلم «قطار سریع‌السیر» ایفا می‌کنند. همچنین انتظار می‌رود که کار فیلم‌برداری این فیلم از پاییز سال ۲۰۲۰ آغاز شود. فیلم Bullet Train یک محصول مهیج جمع‌وجور است و برعکس فیلم‌های اکشن پراکنده با لوکیشن‌های واقعی می‌توان فیلم‌برداری آن را در مجموعه‌ای از مکان‌های تحت کنترل انجام داد و به‌سادگی دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کرد.

فیلم Bullet Train درواقع هشتمین همکاری برد پیت و دیوید لیچ به‌حساب می‌آید که پیش از این در فیلم‌های Fight Club (باشگاه مبارزه)، The Mexican (مکزیکی)، Spy Game (جاسوس‌بازی)، Ocean's Eleven (یازده یار اوشن)، Troy (تروی)، Mr. and Mrs. Smith (آقا و خانم اسمیت) و Deadpool 2 (ددپول ۲) با یکدیگر همکاری داشتند. دیوید لیچ و کلی مک‌کورمیک از طرف شرکت 87North و آنتوان فوکوآ، کارگردان فیلم‌های The Magnificent Seven (هفت دلاور)، Training Day (روز تعلیم) و The Equalizer (متعادل‌کننده) و کت سمیک، تهیه‌کننده‌ی فیلم‌های Southpaw (چپ‌دست) و Infinite (بی‌نهایت) به‌عنوان تهیه‌کننده‌ی فیلم Bullet Train فعالیت می‌کنند. افزون‌بر این، بریتنی موریسی نیز از سوی شرکت سونی پیکچرز اینترتینمنت بر پروژه نظارت خواهد کرد.

دیوید لیچ و کلی مک‌کورمیک اخیراً قرارداد «نخستین نگاه» با شرکت یونیورسال امضا کردند و فیلم Nobody (هیچ‌کس) با نقش‌آفرینی باب ادنکیرک، بازیگر سریال‌های Better Call Saul (بهتره با ساول تماس بگیری) و Breaking Bad (بریکینگ بد) ماحصل این توافق بود که برای اکران در تاریخ ۱ اسفند ۱۳۹۹ (۱۹ فوریه ۲۰۲۱) برنامه‌ریزی شده است. دیوید لیچ و کلی مک‌کورمیک همچنین روی یک فیلم بیوگرافی از یوتا کلاینشمیت، اولین و تنها زن برنده‌ی مسابقه‌ی استقامتی آف‌رود «رالی داکار» کار می‌کنند. در آن سو، برد پیت اخیراً در فیلم Ad Astra (به‌سوی ستارگان) به کارگردانی جیمز گری نقش‌آفرینی کرد که با بودجه‌ی ۱۰۰ میلیون دلاری توانست ۱۳۵.۴ میلیون دلار در گیشه بفروشد. این فیلم علمی-تخیلی که تامی لی جونز، روث نگا، دونالد ساترلند، جیمی کندی، جان فین، کیمبرلی الیز، لیسا گی همیلتون و جان اورتیز را در گروه بازیگرانش داشت، داستان فضانوردی با نام مک‌براید را روایت می‌کرد که مأموریتی خطرناک در منظومه‌ی شمسی را برای یافتن پدر و تیم نفرین‌شده‌ی همراهش سال‌ها پس از اعزام آن‌ها برعهده می‌گیرد. 


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده