نویسنده: مهرداد داودی
// چهار شنبه, ۸ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۵۹

اکران آنلاین فیلم سینمایی خوب، بد، جلف ۲: ارتش سری آغاز شد

اکران آنلاین فیلم سینمایی خوب، بد، جلف ۲: ارتش سری ساخته پیمان قاسمخانی به تازگی آغاز شده است.

فیلم سینمایی «خوب، بد، جلف 2: ارتش سری» به کارگردانی پیمان قاسمخانی اخیرا در سینماهای سرتاسر کشور به‌عنوان فیلمی تازه‌اکران روی پرده رفته است. بنابر اخبار سینمای ایران؛ سازندگان این فیلم ایرانی به دلیل وضیعت سینماهای کشور تحت تاثیر شیوع گسترده ویروس کرونا، تصمیم به اکران آنلاین فیلم سینمایی «خوب، بد، جلف ۲: ارتش سری» گرفته‌اند. به این ترتیب اکران آنلاین فیلم سینمایی «خوب، بد، جلف ۲: ارتش سری» از هشتم مرداد ماه آغاز شده است. افرادی که بلیت این فیلم ایرانی را تهیه کنند به مدت زمان هشت ساعت اجازه تماشای آن را خواهند داشت. 

خوب بد جلف 2 -3

خلاصه داستان فیلم سینمایی «خوب، بد، جلف ۲: ارتش سری» به نقل از سینماتیکت به قرار زیر است:

«گروهی ضد انقلابی به ریاست دکتر مدنی(فرهاد آییش) و زیر نظر دونالد ترامپ ماموریتی به فربد (حامد کمیلی) در ایران به عنوان گروه فیلمبرداری به ایران بفرستد. در آنجا پژمان جمشیدی و سام درخشانی به عنوان بازیگر های فیلم ارتش سری انتخاب می شوند. فربد سعی در انجام عملیات است اما پژمان و سام تقریبا همه چی را به هم می ریزند و......»

فیلم سینمایی «خوب، بد، جلف ۲: ارتش سری» به کارگردانی پیمان قاسمخانی با بازی پژمان جمشیدی، سام درخشانی، حامد کمیلى، ریحانه پارسا، ستاره پسیانی، مارال فرجاد، علی اوجی، شکیب شجره، با هنرمندی فرهاد آئیش و گوهر خیراندیش ساخته شده است. پیمان قاسمخانی پیش از این فیلم سینمایی «خوب، بد، جلف» را کارگردانی کرده است. او سابقه نگارش فیلمنامه فیلم‌های مختلفی مانند «مارمولک» و سریال‌هایی همچون «شب‌های برره» و «پاورچین» را در کارنامه خود دارد. سام درخشانی و پژمان جمشدی در فیلم سینمایی «خوب، بد، جلف» و سریال «پژمان» با یکدیگر همبازی بوده‌اند. 


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده