نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۳۱ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۳۱

تاریخ انتشار فصل سوم سریال Aggretsuko اعلام شد؛ انتشار پوستر جدید

شبکه نتفلیکس ضمن انتشار پوستر جدیدی از فصل سوم سریال Aggretsuko، تاریخ انتشار فصل سوم این انیمه سریالی را نیز اعلام کرده است.

مرداد گذشته بود که شبکه نت‌ فلیکس از تمدید انیمه Aggressuko (اگرتسکو) برای فصل سوم خبر داد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ انتشار فصل سوم این انیمه سریالی تایید و اعلام شده است. نتفلیکس اعلام کرد که فصل سوم سریال Aggretsuko قرار است در تاریخ ۲۷ اوت امسال (۶ شهریور) منتشر شود. مانند دو فصل گذشته، فصل سوم این انیمه نیز در ۱۰ قسمت ۱۵ دقیقه‌ای تولید شده است، اما در حال حاضر اطلاعاتی از داستان و اتفاقات فصل سوم در دسترس نیست. انیمه Aggretsuko داستان یک پاندا قرمز به‌نام رتسکو را دنبال می‌کند که ۲۵ سال سن دارد و او در بخش حسابداری شرکتی که رویای کار کردن در آن را داشت، مشغول به کار شده است.

بااین‌حال، او مجبور است که کارهای اضافه و تحمیل شده همکاران و ارشد خود را قبول کند و او پس از آن به کارائوکه می‌رود تا با خواندن آهنگ‌های متال خشم خود را خالی کند و با مشکلاتش بهتر کنار بیاید. همچنین نتفلیکس اولین پوستر رسمی فصل سوم سریال Aggretsuko را نیز منتشر کرده است که در این پوستر علاوه‌بر بازگشت رتسکو و چند شخصیت دیگر، شاهد حضور شخصیت‌های جدیدی نیز هستیم که این شخصیت‌ها درواقع گروه OTMGirls به‌همراه مدیر برنامه‌های آن‌ها هستند که مدیر برنامه‌ها یک یوزپلنگ است و شخصیت‌های گروه OTMGirls نیز درواقع به‌نظر می‌رسد که الهام گرفته از گروه‌های K-Pop باشند. شما در ادامه می‌توانید این پوستر را مشاهده کنید:

پوستر فصل سوم سریال Aggretsuko

شخصیت‌های مجموعه Aggretsuko توسط شرکت ژاپنی سانریو (Sanrio) که بیشتر برای خلق شخصیت هلو کیتی (Hello Kitty) شناخته می‌شود، طراحی و ساخته شده است و استودیوی Fanworks مسئولیت ساخت آن را بر عهده دارد و انیمه سریالی آن توانسته با واکنش مثبت منتقدان و بینندگان Netflix مواجه شود. همچنین ریرچو، نویسنده و کارگردان انیمه Aggretsuko برای کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فصل سوم این انیمه بازگشته است.


منبع Comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده