// دوشنبه, ۳۰ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۳۱

تریلر فیلم تنت و احتمالا تیزر فیلم Dune در سانس های اکران اینسپشن پخش خواهند شد

سینماهای کشورهای مختلف از جمله فرانسه، انگلستان، ایرلند، اسکاتلند، ویلز، سنگاپور و اسپانیا تایید کرده‌اند که در اکران فیلم Inception به مناسبت ۱۰سالگی آن، شرکت برادران وارنر تریلرهای اختصاصی را تقدیم سینماروها خواهد کرد.

برادران وارنر نه‌تنها همچنان مشغول تلاش برای بازگشتن به سینماها با اکران مجدد فیلم Inception (تلقین) کریستوفر نولان است، بلکه می‌خواهد همه‌ی مخاطب‌ها را هم به سالن‌های پخش فیلم دعوت کند. زیرا اکنون این شرکت برنامه دارد که از تاریخ ۲۹ ژوئیه (چهارشنبه، ۸ مرداد ۱۳۹۹)، در همه‌ی سینماهای ممکن و قبل از آغاز پخش «اینسپشن»، چند تریلر اختصاصی را تحویل طرفدارها دهد. تریلرهایی که گفته می‌شود بعضی از آن‌ها ۲ هفته پس از پخش اختصاصی سینمایی به اینترنت می‌رسند و بعضی از آن‌ها به این زودی قرار نیست تحویل همه داده شوند. به بیان بهتر برادران وارنر به وضوح این پیام را به مخاطب جهانی مخابره می‌کند که اگر می‌خواهید پیش‌نمایش اختصاصی و جدید «تنت» و احتمالا نخستین تیزر فیلم Dune دنی ویلنوو یا شاید هم چند ثانیه از «بتمن» مت ریوز را ببینید، می‌توانید با رعایت پروتکل‌های بهداشتی قدم به سینماها بگذارید.

همچنین اخبار سینما و تلویزیون می‌گویند که ممکن است در اکران‌های مجدد «اینسپشن»، شاهد پخش تریلرهایی اختصاصی از دو فیلم Wonder Woman 1984 و The Conjuring: The Devil Made Me Do It (قسمت جدید سری فیلم «احضار») هم باشیم. تازه اگر چند ثانیه فوتیج از فیلم Godzilla Vs Kong (گودزیلا دربرابر کینگ کونگ) هم پخش بشود، نمی‌توانیم آن‌چنان تعجب کنیم.

دنی ویلنوو و خاویر باردم با عمامه در پشت صحنه فیلم Dune

مدت‌زمان تریلر اختصاصی جدید «تنت» در سینماها ۴ دقیقه است و سالن‌های پخش فیلمِ سه کشور استرالیا، آلمان و ایتالیا هم برای ارائه‌ی آن به مخاطب‌های خود، اعلام آمادگی کرده‌اند. گفته می‌شود که دیزنی و برادران وارنر هر دو چشم به این اکران‌ها دوخته‌اند تا تصمیمات نهایی درباره‌ی تأخیر زدن یا نزدن «مولان» و «تنت» را اتخاذ کنند. البته در فرض اینکه پیش از تصمیم‌گیری، از سوی دولت‌ها مجبور به عقب انداختن تاریخ‌های اکران نشوند.

در دوران شیوع ویروس کرونا/کووید 19،‌ انقدر همه‌ی تصمیمات به شکل ناگهانی گرفته می‌شوند که ممکن است وقتی همین خبر را می‌خوانید، تاریخ اکران همه‌ی فیلم‌ها تغییر کرده باشد. ولی فعلا هنوز مطابق تقویم رسمی سینمایی، فیلم Tenet با نقش‌آفرینی جان دیوید واشنگتن، الیزابت دبیکی، کلمنس پوئسی، مایکل کین، کنت برانا و رابرت پتینسون برای اکران در تاریخ ۱۲ آگست/اوت ۲۰۲۰ (چهارشنبه، ۲۲ مرداد ۱۳۹۹) برنامه‌ریزی شده است؛ کمتر از ۴ هفته‌ی دیگر.


منبع Trailer-Track
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده