نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۷ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۰۱

تاریخ انتشار فیلم The Devil All the Time مشخص شد

شبکه نتفلیکس سرانجام تاریخ انتشار فیلم The Devil All the Time که یکی از پر ستاره‌ترین فیلم‌های این سرویس استریم است، را اعلام کرد. 

طبق تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ انتشار فیلم The Devil All the Time (همیشه شیطان) مشخص شده است. شبکه نت‌ فلیکس اعلام کرد که این فیلم ترسناک قرار است در روز چهارشنبه، ۱۶ سپتامبر امسال (۲۶ شهریور) منتشر شود. فیلم The Devil All the Time اقتباسی از رمانی به همین نام اثر دونالد ری پولاک است و آنتونیو کمپوس وظیفه کارگردانی این فیلم را بر عهده داشته است. تام هالند، رابرت پتینسون، میا واشیکوفسکا، الیزا اسکنلن، بیل اسکارشگورد، سباستین استن، رایلی کیو، جیسون کلارک، هیلی بنت، هری ملینگ، پوکی لافارج، داگلاس هاج، ابی گلاور و گیون شارپ، دیگر بازیگرانی هستند که در فیلم The Devil All the Time حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

اتفاقات فیلم The Devil All the Time در محلی به نام ناکم استیف در ایالت اوهایو، که یک جنگل دور افتاده و فراموش شده است و طوفانی از ایمان، خشونت و رستگاری در آن به راه خواهد افتاد، جریان دارد. ویلارد راسل که از نجات زندگی همسر در حال مرگش ناامید شده، شروع به مناجات، فداکاری و قربانی کردن می‌کند. پسر او که آروین نام دارد و شخصیت اصلی داستان نیز خواهد بود، از یک پسر بچه مدرسه‌ای که همواره قلدرهای آن در حال زور گفتن به او هستند، در حال تبدیل شدن به مردی است که می‌داند درست در چه زمانی باید دست به کار شود.

اتفاقات فیلم The Devil All the Time بین پایان جنگ جهانی دوم و جنگ ویتنام جریان دارد که قرار است یک روایت داستانی غیر خطی در مورد افراد مختلفی که از حضور در جنگ آسیب دیده و از جنایاتی که در آن شده رنج‌ می‌برند، را دنبال کند. علاوه‌بر کارگردانی، کمپوس به‌همراه پائولو کمپوس وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم ترسناک و پر ستاره جدید شبکه نتفلیکس را نیز بر عهده داشته است. جیک جیلنهال، ریوا مارکر، رندال پوستر، مکس برن، آنی مارتر و جیکوب جفکی، به‌عنوان تهیه کننده در فیلم The Devil All the Time حضور دارند. 


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده