نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۷ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۰۸:۵۹

سریال Stargirl برای فصل دوم تمدید شد؛ انتقال کامل به شبکه CW

پیش از پایان فصل اول، دی سی از تمدید سریال Stargirl برای فصل دوم خبر داد و همچنین اعلام شد که حق پخش فصل دوم این سریال از دی‌سی یونیورس به CW منتقل شده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سریال Stargirl (استارگرل) برای فصل دوم تمدید شده و تغییراتی در شبکه پخش‌کننده آن نیز ایجاد شده است. شبکه CW از تمدید این سریال برای فصل دوم خبر داد و اعلام کرد که فصل دوم این سریال قرار است به‌صورت اختصاصی و کامل از این شبکه منتشر شود. بدین ترتیب فصل دوم سریال استارگرل قرار نیست از شبکه دی‌ سی یونیورس منتشر شود. این در حالی است که DC Universe خانه اصلی فصل اول سریال Stargirl بوده و یک روز پس از پخش از این سرویس استریم، از شبکه CW نیز منتشر می‌شود و حالا CW به‌طور کامل حق پخش این سریال را دریافت کرده است.

سریال استارگرل داستان یک دختر دبیرستانی به‌نام کورتنی ویتمور را دنبال می‌کند که به بلو ولی در نبراسکا نقل مکان خواهد کرد و پس از تصاحب یک چوب کیهانی الهام بخش گروهی از قهرمانان جوان خواهد شد که قرار است اشخاص شرور قدیمی را بگیرند. برک بسینجر در نقش استارگرل (کورتنی ویتمور)، جوئل مک‌هال در نقش استارمن، لوک کانینگهام ویلسون، نیل جکسون، جیک آستین والکر، آنجلیکا واشینگتون، یوت مونرئال، کریستوفر جیمز بیکر، نیل هاپکینز، نلسون لی، کامرون گلمن، جوی آزمانسکی، ایمی اسمارت، هانتر سانسون و تری رومانو، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Stargirl حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

پخش فصل اول سریال Stargirl از ماه اردیبهشت آغاز شد و هنوز ۵ قسمت تا پایان فصل اول باقی مانده است. به‌طور میانگین، بیش از ۱.۵ میلیون بیننده شبکه CW در بازه سنی ۱۸ تا ۴۹ سال، هر قسمت سریال استارگرل را تماشا کرده‌اند. بااین‌حال، DC Universe آماری از میزان استقبال از این سریال را منتشر نکرده است. در حال حاضر دی‌سی یونیورس تنها دارای چهار سریال اورجینال در حال پخش که شامل سریال Titans (تایتان‌ها)، سریال Doom Patrol (دووم پاترول)، سریال Young Justice (یانگ جاستیس) و انیمیشن Harley Quinn (هارلی کویین) می‌شود، است که فصل دوم سریال Doom Patrol نیز به‌صورت مشترک با شبکه HBO Max منتشر می‌شود.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده