نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۱۶ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۵۹

سریال Dead to Me برای فصل سوم و پایانی تمدید شد

نتفلیکس نه تنها از تمدید سریال Dead to Me برای فصل سوم و پایانی خبر داد، بلکه با لیز فلدمن، خالق سریال، قراردادی چند ساله برای همکاری امضا کرده است.

ماه اردیبهشت امسال بود که فصل دوم سریال Dead to Me (مرده از نظر من) از شبکه نت‌ فلیکس منتشر شد. فصل دوم با یک کلیف هنگر بزرگ به پایان رسید و از آن زمان طرفداران سریال در انتظار تایید ساخت فصل سوم سریال هستند. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ساخت فصل سوم این سریال کمدی سیاه رسما تایید شده، اما قرار است فصل پایانی آن نیز باشد. شبکه Netflix رسما اعلام کرد که سریال Dead to Me برای فصل سوم و پایانی تمدید شده است. باتوجه‌به اتفاقات پایانی فصل دوم، قابل انتظار است که اتفاقات فصل سوم درست پس از صحنه پایانی فصل قبلی آغاز شود.

کریستینا اپل گیت، لیندا کاردلیانی و لیز فلدمن در پشت صحنه فصل دوم سریال Dead to Me

سریال Dead to Me داستان جن که یک زن بیوه است، را دنبال می‌کند که به‌دنبال یافت راز مرگ همسرش است و در طول آن با یک زن خوش‌بین و عجیب به‌نام جودی دوست می‌شود که حال این دو باید رازهای یکدیگر را حفظ کنند. همچنین جودی یک راز پنهان و بسیار بزرگ دارد که می‌تواند زندگی جن را نابود کند و تمرکز اتفاقات فصل دوم نیز روی همین موضوع بوده است. کریستینا اپل‌ گیت، بازیگر جن هاردینگ و لیندا کاردلیانی، بازیگر نقش جودی هیل، برای نقش‌آفرینی دوباره در فصل سوم سریال Dead to Me باز خواهند گشت و قابل انتظار است که شاهد بازگشت جیمز مارسدن برای بازی در نقش بن وود (برادر استیو) نیز باشیم.

نتفلیکس همچنین تایید کرد که با لیز فلدمن، خالق، نویسنده و شورانر سریال Dead to Me، قراردادی چند ساله و چند جانبه برای ساخت سریال‌های جدید و دیگر پروژه‌ها، امضا کرده است. فلدمن در بیانیه منتشر شده گفت: «Dead To Me از ابتدا تا پایان دقیقا همان سریالی بود که می‌خواستم بسازم و این یک هدیه باورنکردنی بود. گفتن داستانی که از غم و اندوه ناشی می‌شود، باعث شد تا من را به‌عنوان یک هنرمند و یک انسان به شخصیت بهتری تبدیل کند. من تا ابد مدیون همکاران در سازمان جرم و جنایت، دوستانم، کریستینا و لیندا و همچنین نویسندگان، بازیگران و تیم تولید با استعداد سریال خواهم بود. من از نتفلیکس بابت حمایتی که از روز اول از سریال Dead To Me کرد، بسیار سپاسگزارم و من از ادامه همکاری با آن‌ها بسیار خوشحال هستم.»


منبع Thrillist
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده