نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱۱ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۳۱

انیمیشن سینمایی Teenage Mutant Ninja Turtles توسط سث روگن در دست ساخت است

پارامونت و نیکلودئون برای ساخت یک انیمیشن سینمایی و CG براساس Teenage Mutant Ninja Turtles در حال همکاری با سث روگن هستند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مجموعه Teenage Mutant Ninja Turtles (لاک‌ پشت‌ های نینجای نوجوان جهش‌ یافته) قرار است به سالن‌های سینما بازگردند، اما نه به‌عنوان یک فیلم لایو اکشن. نیکلودئون (Nickelodeon) تایید کرد که یک انیمیشن سینمایی و CG از این مجموعه محبوب و قدیمی در دست ساخت است و سث روگن به‌عنوان تهیه‌کننده در این پروژه حضور خواهد داشت. این انیمیشن قرار است Teenage Mutant Ninja Turtles نام داشته باشد و اولین انیمیشن CG مجموعه لاکپشت‌های نینجا از سال ۲۰۰۷ خواهد بود که قرار است در سینماها اکران شود. شرکت پارامونت پیکچرز نیز وظیفه انتشار این انیمیشن را بر عهده دارد.

سث روگن

شرکت Point Grey Pictures که استودیو تولید فیلم و سریال و متعلق به سث روگن، ایوان گلدبرگ و جیمز ویر است، نیز برای تولید انیمیشن Teenage Mutant Ninja Turtles با استودیوی انیمیشن‌سازی نیکلودئون همکاری می‌کند. روگن چندان با ساخت اقتباس از کتاب‌های کمیک غریبه نیست و پیش از این او به‌عنوان تهیه‌کننده در سریال Preacher (پریچر) و سریال The Boys (بویز) حضور داشته است. وظیفه کارگردانی ریبوت انیمیشن Teenage Mutant Ninja Turtles بر عهده جف رو، نویسنده انیمیشن Connected (کانکتد)، سریال Disenchantment (افسون زدایی) و سریال Gravity Falls (گرویتی فالز) و وظیفه نوشتن فیلمنامه آن بر عهده برندان اوبرایان، نویسنده فیلم Neighbors (همسایه‌ها) و فیلم Neighbors 2: Sorority Rising (همسایه‌ها ۲: انجمن خواهری برمی‌خیزد)، خواهد بود.

مجموعه Teenage Mutant Ninja Turtles در سال ۱۹۸۴ توسط کوین ایستمن و پیتر لایرد خلق و برای اولین‌بار در کتاب‌های کمیک معرفی شدند. بااین‌حال، بیشتر شهرت این مجموعه به‌خاطر سریال انیمیشنی لاکپشت‌های نینجا است. آخرین انیمیشن CG مجموعه در سال ۲۰۰۷ منتشر شد و در ادامه دو قسمت لایو اکشن از Teenage Mutant Ninja Turtles به تهیه‌کنندگی مایکل بی تولید و در سال ۲۰۱۴ و ۲۰۱۶ منتشر شدند.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده