نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۶ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۰۱

سریال Gangs of London برای فصل دوم تمدید شد

شبکه اسکای از تمدید سریال Gangs of London برای فصل دوم خبر داد و اعلام کرد که شبکه AMC وظیفه پخش این سریال در آمریکا را بر عهده گرفته است.

ماه اردیبهشت امسال بود که فصل اول سریال Gangs of London (دارودسته‌های لندنی) از شبکه اسکای منتشر شد و با اینکه تقریبا نقدهای مثبت و متوسطی دریافت کرد، اما بینندگان این شبکه استقبال بسیار خوبی از این سریال اکشن جنایی کردند. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، این سریال برای فصل دوم تمدید شده است. شبکه اسکای آتلانتیک از تمدید سریال Gangs of London برای فصل دوم خبر داد که برای ساخت فصل دوم این سریال، این شبکه قرار است با شبکه AMC همکاری کند. فصل دوم سریال دارودسته‌های لندنی قرار است در ۱۰ قسمت تولید شود که در حال حاضر تاریخ مشخصی برای پخش آن اعلام نشده است.

شبکه AMC وظیفه پخش سریال Gangs of London را در آمریکای شمالی بر عهده دارد و فصل اول این سریال قرار است در پاییز امسال از AMC برای بینندگان این منطقه پخش شود. سریال Gangs of London داستان گروه‌های خلافکاری در شهر لندن را دنبال خواهد کرد که نبردهای خونینی بین این گروه‌ها در سطح شهر در حال انجام است. زمانی‌که رهبر بزرگ به قتل می‌رسد، مبارزه خونینی بین گروه‌های مختلف خلافکاری رخ می‌دهد تا خلا قدرت را پر کنند و رهبر جدید مشخص شود. گرث ایوانز، خالق مجموعه فیلم The Raid (یورش) به‌همراه مت فلانری وظیفه ساخت سریال Gangs of London را بر عهده دارند.

دن مک‌درمات، مدیر برنامه‌های اورجینال شبکه AMC در بیانیه منتشر شده گفت «سریال Gangs of London یک تجربه سینمایی هیجان انگیز با بازیگرانی فوق‌العاده است که داستان‌های درام و حماسی را به بهترین شکل به تصویر کشیده‌اند و بی‌صبرانه منتظر ارائه این سریال جنایی هیجان انگیز به بینندگان این شبکه است». جو کول، میشل فرلی، ولین کین، برایان ورنل، کالم مینی، سوپ دیریسو، آدریان باور، امت جی. اسکنلن، لوسین مساماتی، پیپا بنت-وارنر، مارک لویس جونز، ریچارد هرینگتن و نرگس رشیدی، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Gangs of London حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.


منبع TVLine
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده