نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۳۱

رابرت دنیرو، اسکار آیزاک، دونالد ساترلند و ان هتوی به فیلم Armageddon Time پیوستند

رابرت دنیرو، اسکار آیزاک، دونالد ساترلند و ان هتوی، چهار بازیگر دیگری هستند که به کیت بلانشت در فیلم Armageddon Time به کارگردانی جیمز گری اضافه شده‌اند.

ماه گذشته بود که کیت بلانشت، بازیگر برنده ۲ جایزه اسکار برای بازی در فیلم The Aviator (هوانورد) و فیلم Blue Jasmine (یاسمن پژمرده) که بیشتر برای بازی در نقش گالادریل در سه‌گانه فیلم The Lord of the Rings (ارباب حلقه‌ها) شناخته می‌شود، به‌عنوان اولین بازیگر به فیلم Armageddon Times پیوست که جیمز گری، کارگردان فیلم Ad Astra (سفر به سوی ستارگان) وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه را بر عهده دارد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، حضور بازیگران بیشتری در فیلم Armageddon Times تایید و اعلام شده است.

رابرت دنیرو، اسکار آیزاک، دونالد ساترلند و ان هتوی، سه بازیگر جدیدی هستند که پس از توافق به کیت بلانشت در این فیلم پیوسته‌اند. بااین‌حال، اطلاعاتی از نقش این بازیگران در دسترس نیست. داستان فیلم Armageddon Time براساس تجربیات خود گری به‌عنوان دانش‌آموز در دهه ۸۰ میلادی و در مرکز پیش‌دانشگاهی Kew-Forest در کوئینز نوشته شده است. فرد ترامپ به‌عنوان عضو هیئت مدیره این مدرسه خصوصی مشغول به فعالیت بوده و دونالد ترامپ فارغ التحصیل آن است. 

جیمز گری در پشت صحنه فیلم Ad Astra

مدیر مدرسه شخصیت اصلی فیلم خواهد بود. این فیلم، یکی از فیلم‌هایی است که قرار است در بازار دیجیتالی کن به خریداران معرفی شود و سازندگان فیلم به‌دنبال فروش حق امتیاز پخش فیلم به استودیوهای هالیوودی هستند. در حال حاضر اطلاعات بیشتری از فیلم فیلم Armageddon Time در دسترس نیست. هتوی که پیش از این برای بازی در  فیلم Les Misérables (بینوایان) جایزه اسکار دریافت کرده بود، اخیرا در فیلم The Witches (جادوگران) به‌کارگردانی رابرت زمکیس، نقش آفرینی کرده است.

دنیرو نیز پس از حضور در فیلم The Irishman (مرد ایرلندی)، امسال در فیلم The War with Grandpa و فیلم The Comeback Trail نقش آفرینی کرده و همچنین قرار است در فیلم Killers of the Flower Moon (قاتلان فلاور مون) به کارگردانی مارتین اسکورسیزی، نیز بازی کند. آیزاک نیز پس از حضور فیلم Star Wars: The Rise of Skywalker (جنگ ستارگان: رستاخیز اسکای واکر)، امسال قرار است شاهد حضورش در فیلم Big Gold Brick و فیلم Dune (تل ماسه) باشیم. ساترلند نیز پیش از این با گری در فیلم Ad Astra همکاری کرده بود و اخیرا در سریال The Undoing بازی کرده است.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده