نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۲ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۳۱

پخش فصل دوم سریال L.A.’s Finest تا مدت زمان نامشخصی عقب افتاد

شبکه Spectrum اعلام کرد که به علت حوادث اخیر پخش فصل دوم سریال L.A.’s Finest تا مدت زمان نامشخصی عقب افتاده است.

سال گذشته بود که سریال L.A.’s Finest که درواقع اسپین آف تلویزیونی مجموعه فیلم Bad Boys (پسران بد) بود، با وجود نقدهای متوسط و منفی زیاد توسط شبکه Spectrum برای فصل دوم تمدید شد. همان‌طور که پیش از این اعلام شده بود، پخش فصل دوم این سریال اکشن قرار بود از دوشنبه این هفته آغاز شود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، پخش فصل دوم سریال L.A.’s Finest تا مدت زمان نامشخصی عقب افتاده است. طبق خبری که TVLine منتشر کرده، شبکه Spectrum رسما از عقب افتادن زمان شروع پخش فصل دوم این سریال به علت اعتراضات اخیر خبر داده است، اما در حال حاضر زمانبندی جدیدی برای آن اعلام نشده است.

L.A.’s Finest

سریال L.A.’s Finest داستان سیدنی برنت، مامور سازمان مبارزه با مواد مخدر آمریکا (DEA) را دنبال می‌کند که این سازمان را ترک کرده و حالا زندگی تازه‌ای را آغاز کرده است. او اکنون کارآگاه اداره پلیس لس آنجلس است و در شغل جدید خود با نانسی مک‌کنا آشنا و همکار می‌شود. سیدنی و نانسی با اینکه تفاوت زیادی در کار و زندگی شخصی خود دارند، باید با همکاری یکدیگر با جرم و جنایت در سطح شهر لس آنجلس مبارزه کنند. فصل دوم این سریال نیز با مرگ ناگهانی دوست سید آغاز می‌شود و درحالی‌که او سوگوار مرگ دوستش است، باید برای یافتن پاسخ تلاش کند و در همین حال مک‌کینا باید با پیامدهای آدم ربایی ایزی و شکافی که در ازدواج او ایجاد شده، مواجه شود.

اما زمانی‌که یک گروه جنایی قدرتمند در محله کره‌ای‌ها به‌وجود می‌آید، سید و مک‌کینا باید برای جلوگیری از نابودی جامعه توسط این گروه تلاش کنند. گابریله یونیون در نقش سیدنی برنت ملقب به سید و جسیکا آلبا در نقش نانسی مک‌کنا، دوین مارتین، زک گیلفورد، رایان مک‌پارتلین، سوفی رینولدز، ارنی هادسون، بری اسلوآنه، زاک مک‌گاون، جیک بیوزی و لاز آلونسو، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال L.A.’s Finest حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. فردا پخش فصل اول این سریال که در ۱۳ قسمت تولید شده بود، با پخش دو قسمت پایانی آن به پایان خواهد رسید.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده