نویسنده: مهرداد داودی
// سه شنبه, ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۳۱

سه بازیگر فیلم سینمایی بعد از اتفاق به تهیه کنندگی شهاب حسینی معرفی شدند

سه بازیگر اول فیلم سینمایی بعد از اتفاق به کارگردانی پوریا حیدری اوره و تهیه کنندگی شهاب حسینی معرفی شدند.

مدت کوتاهی پیش بود که خبر صدور پروانه ساخت فیلم سینمایی «بعد از اتفاق» به کارگردانی پوریا حیدری اوره و تهیه کنندگی شهاب حسینی رسانه‌ای شد. بنابر جدیدترین اخبار سینمای ایران؛ نام سه بازیگر از بازیگران این فیلم ایرانی اعلام شده است. طبق این خبر، رضا کیانیان، ستاره پسیانی و یسنا میرطهماسب در فیلم سینمایی «بعد از اتفاق» حضور خواهند داشت. شرکت‌های پل مدیا از امریکا، پی اس فیلم از قبرس و گری مترز از کانادا در ساخت فیلم سینمایی «بعد از اتفاق» دست خواهند داشت.

پوریا حیدری اوره

تصویری از پوریا حیدری اوره

پوریا حیدری اوره سابقه تهیه و کارگردانی فیلم سینمایی «باغ‌های زردآلو» را دارد و به‌عنوان تهیه‌کننده در ساخت فیلم‌های «هندی قرمز»، «ناپدید شدن» و نگاه» همکاری کرده است. شهاب حسینی به‌عنوان تهیه‌کننده فیلم سینمایی «بعد از اتفاق»، سابقه تهیه فیلم‌ «خورشید نیمه شب» را دارد. او در فیلم‌های «جدایی نادر از سیمین»، «فروشنده»، «درباره الی»، «شمعی در آب»، «قصه عشق»، «دل‌شکسته» و «سوپراستار» را دارد و دو فیلم «مقیمان ناکجا» و «ساکن طبقه وسط» را کارگردانی کرده است.

شهاب حسینی

رضا کیانیان، بازیگر فیلم سینمایی «بعد از اتفاق» در فیلم‌های «تمام وسوسه‌های زمین»، «ایلیا، نقاش جوان»، «کیمیا»، «سلطان»، «خانه‌ای روی آب»، «یک تکه نان»، «سه زن»، «صد سال به این سال‌ها»، «راه آبی ابریشم»، «یک حبه قند»، «دلم می‌خواد» و «مسخره‌باز» جلوی دوربین رفته است. ستاره پسیانی سابقه بازی را در فیلم‌های «روایت‌های ناتمام»، «موج سوم»، «ورود آقایان ممنوع»، «کوچه بی‌نام»، «وارونگی»، «لانتوری»، «رضا»، «غلامرضا تختی»، «سرخ‌پوست»، «لتیان»، و «من می‌ترسم» را در کارنامه خود دارد. یسنا میرطهماسب یکی از بازیگران فیلم «بعد از اتفاق» در فیلم‌های «سیزده»، «لانتوری»، «تابستان داغ» و «درساژ» بازی کرده است.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده