نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۵۹

کارگردان اولین قسمت سریال The Last of Us مشخص شد

یوهان رنک، کارگردان سریال چرنوبیل وظیفه کارگردانی اولین قسمت از سریال The Last of Us را بر عهده گرفته است.

ماه اسفند گذشته بود که شبکه HBO ساخت سریال The Last of Us (آخرین بازمانده از ما) را رسما تایید و اعلام کرد که کریگ مازن، سازنده سریال Chernobyl (چرنوبیل)، وظیفه ساخت این سریال را بر عهده گرفته و نیل دراکمن، خالق و سازنده بازی نیز قرار است در ساخت آن به وی کمک کند. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کارگردان اولین قسمت این سریال مورد انتظار مشخص شده است. کریگ مازن در مصاحبه اخیر خود با Discussing Film تایید کرده است که یوهان رنک، کارگردان هر پنج قسمت سریال چرنوبیل که برای آن برنده جایزه امی شده، وظیفه کارگردانی قسمت پایلوت یا آزمایشی سریال The Last of Us را بر عهده گرفته است و حداقل وظیفه کارگردانی یک قسمت از این سریال را بر عهده خواهد داشت.

یوهان رنک، کارگردان سریال چرنوبیل

علاوه‌بر کارگردانی، رنک به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی نیز در سریال The Last of Us حضور دارد. علاوه‌بر سریال Chernobyl، رنک وظیفه کارگردانی برخی از سریال‌هایی چون سریال Breaking Bad (برکینگ بد)، سریال Vikings (وایکینگ‌ها)، سریال Bloodline (بلادلاین) و سریال The Walking Dead (مردگان متحرک) را نیز بر عهده داشته است. پیش از این قرار بود براساس بازی The Last of Us یک فیلم سینمایی تولید شود و حال این پروژه به یک سریال تلویزیونی تبدیل شده است و بخش تلویزیونی سونی و PlayStation Productions وظیفه تولید سریال را بر عهده خواهند داشت. سریال The Last of Us اولین سریالی است که سونی قرار است براساس یکی از مجموعه‌های بازی خود تولید کند.

همچنین تمرکز سریال نیز قرار است روی جوئل و الی باشد و حتی دراکمن پیشنهاد کرده تا پیش از تماشای سریال طرفداران بازی The Last of Us را انجام دهند. در حال حاضر اطلاعات بیشتری از سریال The Last of Us از جمله بازیگران نقش جوئل و الی در دسترس نیست و تنها می‌دانیم که سریال قرار است اتفاقات بازی اصلی را پوشش دهد. علاوه‌بر این، شرکت سونی پیکچرز در حال ساخت فیلم Uncharted (آنچارتد)، دیگر اقتباس در دست ساخت از مجموعه بازی‌های سونی است که در این فیلم  تام هالند در نقش نیتن دریک، مارک والبرگ در نقش ویکتور سالیوان (سالی)، آنتونیو باندراس، سوفیا علی و تاتی گابریل قرار است نقش‌آفرینی کنند. 

فیلم Uncharted قرار است در تاریخ ۱۶ جولای ۲۰۲۱ (۲۵ تیر ۱۴۰۰) ‌روی پرده‌های سینما برود.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده