نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۴۰

پوسترهای جدیدی از فصل دوم سریال The Umbrella Academy منتشر شد

شبکه نتفلیکس پوسترهای جدیدی از فصل دوم سریال The Umbrella Academy را منتشر کرده که تمرکز آن روی شخصیت‌های این فیلم است.

اواخر ماه گذشته بود که سرانجام شبکه نت فلیکس تاریخ انتشار فصل دوم سریال The Umbrella Academy (آکادمی آمبرلا) را تایید و اعلام کرد که براساس آن، فصل دوم این سریال ابرقهرمانی و مورد انتظار قرار است در روز جمعه، ۳۱ ژوئیه ۲۰۲۰ (۱۰ مرداد ۱۳۹۹) از شبکه Netflix منتشر شود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، پوسترهای جدیدی از فصل دوم این سریال منتشر شده است. در پوسترهای جدید فصل دوم سریال The Umbrella Academy که تمرکز آن مانند سری اول پوسترهای فصل دوم روی شخصیت‌های این سریال است، شاهد حضور تام هاپر در نقش لوتر، دیوید کاستاندا در نقش دیگو، امی ریور لمپ‌من در نقش آلیسون، الن پیج در نقش وانیا، رابرت شیهان در نقش کلاوز، ایدن گالاگر در نقش شماره پنج و جاستین مین در نقش بن، که اعضای خانواده هارگریوز هستند، هستیم و ممکن است حاوی اطلاعاتی نیز باشد. شما در ادامه می‌توانید این پوسترها را مشاهده کنید:

پوستر فصل دوم سریال The Umbrella Academy

پوستر فصل دوم سریال The Umbrella Academy

باتوجه‌به پوسترهای فصل دوم،‌ به‌نظر می‌رسد که بخشی یا بیشتر اتفاقات فصل دوم سریال The Umbrella Academy قرار است در گذشته رخ دهد، اما هنوز مشخص نیست که خانواده هارگریوز قرار است به چه دهه‌ای سفر کنند. همچنین بخشی از صورت نامبر فایو نیز ظاهرا سوخته که شاید بی ارتباط به اتفاقات پایانی فصل اول نباشد. در هرحال،‌ شبکه نتفلیکس هنوز تریلر یا تیزری رسمی یا حتی خلاصه داستانی از فصل دوم سریال The Umbrella Academy منتشر نکرده است. علاوه‌بر بازیگران اصلی، ریتو آریا، یوسف گیت‌وود و مارین آیلند، سه بازیگر جدیدی هستند که به جمع بازیگران فصل دوم این سریال اضافه شده‌اند. مانند فصل اول، وظیفه ساخت فصل دوم سریال آکادمی آمبرلا بر عهده استیو بلکمن بوده است. 

سریال The Umbrella Academy براساس یک مجموعه کامیک اثر جرارد وی و گابریل با و متعلق به شرکت دارک هورس کامیکز تولید می‌شود. همچنین فصل دوم سریال آکادمی آمبرلا نیز مانند فصل اول در ۱۰ قسمت یک ساعته تولید شده است. سریال The Umbrella Academy داستان یک گروه از ابرقهرمانی را دنبال می‌کند که همگی به شکل غیر عادی به دنیا آمده‌اند و باتوجه‌به توانایی‌های ذاتی‌ای که در اختیار دارند، تحت سرپرستی شخصی به‌نام رجینالد هارگریوز درمی‌آیند، اما پس از اینکه هارگریوز به‌طرز مشکوکی کشته می‌شود، آن‌ها تصمیم می‌گیرند تا به کمک همدیگر راز مرگ رئیس خود را کشف کنند و از آن پرده بردارند و همچنین دنیا نیز قرار است در چند روز آینده به پایان برسد، اما اختلافات خواهران و برادران باعث تغییر همه چیز می‌شود.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده