نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۸ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۰۱

سریال It’s Always Sunny in Philadelphia برای فصل پانزدهم تمدید شد

شبکه FX از تمدید سریال It’s Always Sunny in Philadelphia برای فصل پانزدهم خبر داده که یک رکورد جدید در تلویزیون است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سریال It’s Always Sunny in Philadelphia (فیلادلفیا همیشه آفتابی است) برای یک فصل دیگر تمدید شده است. شبکه FX اعلام کرد که این سریال کمدی برای فصل پانزدهم تمدید شده تا رکورد طولانی‌ترین سریال لایو اکشن کمدی تاریخ تلویزیون را بشکند. این رکورد پیش از این در اختیار سریال The Adventures of Ozzie and Harriet بود که ۱۴ فصل از آن تولید و از شبکه ABC منتشر شده بود. مانند فصل‌های اخیر، این سریال کمدی و سیتکام ازطریق شبکه FXX ‌روی آنتن خواهد رفت. گلن هاوتون، چارلی دی، راب مک‌الهنی، کیتلین اولسون و دنی دویتو، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال It’s Always Sunny in Philadelphia حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. 

مانند فصل‌های گذشته نیز راب مک‌الهنی و گلن هاوتون، وظیفه ساخت فصل پانزدهم سریال It’s Always Sunny in Philadelphia را نیز بر عهده دارند. پخش این سریال کمدی از ۲۰۰۵ آغاز شده که قابل انتظار است فصل جدید نیز در ۱۰ قسمت تولید و منتشر شود که باتوجه‌به شیوع و همه‌گیری ویروس کرونا، باید دید که چه تاثیری را روی زمان شروع پخش فصل پانزدهم سریال فیلادلفیا همیشه آفتابی است خواهد گذاشت. صد البته این سریال کمدی تنها فعالیت سازندگان سریال طی چند سال گذشته نبوده و هاوتون اخیرا در سریال A.P. Bio نقش آفرینی کرده که این سریال برای فصل دوم نیز تمدید شده است.

Better Things

همچنین مک‌الهنی به‌عنوان نویسنده، بازیگر و یکی از سازندگان در سریال Mythic Quest: Raven’s Banquet (تجسس افسانه‌ای: ضیافت کلاغِ سیاه) که از سرویس استریم Apple TV Plus منتشر می‌شود، نیز حضور دارد. مک‌الهنی مدتی پیش از این گفته بود که اگر مردم به تماشای سریال It’s Always Sunny in Philadelphia ادامه دهند، آن‌ها حاضر هستند تا ابد ساخت این سریال کمدی را ادامه دهند. همچنین شبکه FX از تمدید سریال Better Things (چیزهای بهتر) برای فصل پنجم نیز خبر داده است که قابل انتظار است فصل پنجم این سریال کمدی که توسط پاملا ادلون تولید شده و در آن نقش‌آفرینی نیز می‌کند، در ۱۰ قسمت تولید و در سال ۲۰۲۱ از شبکه FX منتشر شود.


منبع Collider
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده