نویسنده: سعید نیکبخت
// پنجشنبه, ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۰۰

مرد عنکبوتی به عنوان با ارزش ترین فیلم دنیای کتاب های کامیک شناخته شد

برخلاف مشکلاتی که در این چند قسمت اخیر برای فیلم مرد عنکبوتی یا همان Spider-Man بوجود آمده، اما سری فیلم‌های مرد عنکبوتی که متعلق به سونی است با ارزش ترین فیلم دنیای سوپرقهرمانی و داستان کتاب‌های کمیک شناخته می‌شود. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

براساس گزارشات منتشرشده توسط روزنامه وال اِستریت، سه شخصیت محبوب کتاب‌های کمیک که از روی آن‌ها فیلم ساخته شده است را بارها روی پرده‌های سینما و در شکل‌های مختلف مشاهده کردیم.

مرد عنکبوتی که از سال ۲۰۰۲ تا امروز تغییرات زیادی کرده، با فروش ۳.۹۶ میلیارد دلاری در صد جدول باکس‌آفیس قرار دارد. در رده دوم سری فیلم‌های بتمن که از سال ۱۹۸۹ تا امروز تغییرات زیادی نکردند قرار دارد. همچنین در رده‌ی سوم سری فیلم‌های X-Men که از سال ۲۰۰۰ وارد دنیای سینما شد را مشاهده می‌کنیم و براساس گزارشات منتشر شده، این سری طولانی‌ترین فیلم دنیای سوپرقهرمانی که مورد بازسازی مجدد قرار نگرفته شناخته می‌شود.

برخلاف این سه سری، در رده‌های بعدی این جدول سری‌های دیگری وجود دارند که با یکدیگر رقابت تنگاتنگ دارند و جالب است بدانید فیلم Avengers نزدیک‌ترین رقیب به این سه سری معروف شناخته می‌شود.

برخی‌ها براین عقیده هستند فیلم Avengers در رده پنجم محبوب‌ترین فیلم‌های کتاب‌های کمیک قرار دارد. براساس محاسبات انجام شده، تیم انتقام‌جویان با شخصیت‌های بزرگی چون مرد‌آهنی، ثور، کاپیتان آمریکا و هالک توانسته به این افتخار دست پیدا کند.

نظر شما در این رابطه چیست؟

منبع: Comicbook


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده