// چهار شنبه, ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۰۰

مارتین فریمن هنرپیشه‌ فیلم The Hobbit به بازیگران Captain America: Civil War پیوست

مارول امروز رسما تایید کرد که یکی دیگر از نام‌های کلیدی به لیست بازیگران فیلم Captain America اضافه شده است. به گفته‌ی مارول، مارتین فریمن با امضا‌ی قرار دادی به گروه بازیگران فیلم Captain America: Civil War پیوسته است. در ادامه با زومجی همراه باشید.

هنوز مارول جزئیات بیشتری در رابطه با نقشی که مارتین فریمن بازی می‌کند منتشر نکرده است. با توجه به شخصیت خوش برخورد فریمن در فیلم‌های مختلف، اینکه او را در نقش یک ضدقهرمان مانند دنیل برون در نقش بارون زمو ببینیم می‌تواند جالب باشد.

 کِوین فیگ، تهیه‌کننده فیلم در رابطه با پیوستن فریمن به Captain America: Civil War گفت:

از نقش بیلبو بَگینز و دکتر واتسون تا شخصیت تیم در The Office، مارتین فریمن در نقش‌های مختلفی از درام گرفته تا کمدی همواره ما را تحت تاثیر قرار داده است. ما از پیوستن چنین بازیگر با استعدادی به جهان سینمای مارول هیجان زده هستیم و به خود افتخار می‌کنیم.

این برای خود فریمن نیز هیجان‌انگیز خواهد بود. فیلم Captain America: Civil War در تاریخ ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۵ در انگلستان و ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ در ایالات متحده اکران می‌شود. وظیفه‌ی کارگردانی این فیلم به عهده برادران راسو گذاشته شده و هنرمندانی مانند کریس ایوانز در نقش کاپیتان آمریکا، رابرت داونی جونیور در نقش مردآهنی و اسکارلت جوهانسون در نقش ناتاشا دراین فیلم ایفای نقش می‌کنند.

منبع: Gamesradar


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده