// دوشنبه, ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۰۰

آیا اولین تصویر جرد لتو در نقش جوکر یک شوخی بزرگ بوده است؟

چندی پیش دیوید ایر، کارگردان فیلم سینمایی Suicide Squad به مناسبت هفتاد و پنجمین سالگرد خلق شخصیت جوکر، اولین تصویر رسمی از ظاهر جرد لتو در نقش این شخصیت را منتشر کرد. آیا با یک تصویر واقعی طرف بودیم؟ با زومجی برای خواندن جزئیات خبر همراه شوید.

گریم و صورت جدید جرد لتو در نقش جوکر با اینکه کم و بیش به ظاهر این کاراکتر خیالی در دنیای کتاب‌های مصور نزدیک بود، اما نسبت به جوکرهایی که پیش از این در دنیای سینما دیده بودم از اساس شاهد تغییراتی بوده است. به همین دلیل مردم و طرفداران در دنیای مجازی به دو دسته بزرگ تقسیم شدند، کسانی که دوست داشتند جوکر همانند اقتباس کریستوفر نولان تاریک و افسرده باشد و کسانی که با این ظاهر نزدیک به کتاب‌های مصور موافق بودند.

اما آیا امکان دارد که تمامی این قضایا تنها یک شوخی بزرگ و پیچیده از طرف سازنده باشد؟ بالاخره همه ما با شخصیت جوکر و شوخی‌های پیچیده و معنی دارش آشنا هستیم. حتی از همان روز اول عرضه تصویر نیز برخی نسبت به آن مشکوک بودند و این شک و شبه‌ها هنگامی بالا گرفت که تصاویری از پشت صحنه فیلم سینمایی Suicide Squad به بیرون درز کرد. در آن تصاویر هیچ خبری از تتوهای جوکر بر روی بدنش نبود.

زک اسنایدر کارگردان فیلم سینمایی Batman V. Superman نیز عکس اصلی جوکر را در توییتر شخصی خود به اشتراک گذاشته و در توصیف آن نوشت:

ها ها ها، با تو شوخی کردم بتمن... #مرموز #۷۵سالگی

حال این مسئله که او از هشتگ «مرموز» در توییت خود استفاده کرده باعث می‌شود تا فرضیه‌ی شوخی بودن تمام این قضایا قوت بیشتری گیرد.

Jokers

از طرفی دیگر حساب رسمی «کمیک‌های کمپانی دی‌سی» در شبکه اجتماعی توییتر نیز با ارسال توییت شک برانگیزی باعث شده طرفداران بیش از قبل به این فرضیه که کمپانی برادران وارنر با تمامی اینترنت شوخی کرده است اعتقاد پیدا کنند. هنگامی که گرگ کاپولو طراح شخصیت بتمن قصد داشت به سوالات طرفداران پاسخ دهد، فردی نظر او در رابطه با ظاهر جدید جوکر در فیلم سینمایی Suicide Squad را خواستار شد و جواب بسیار جالبی دریافت کرد:

به شدت فوق العاده بود. البته من شنیدم که یک شوخی بوده.

متاسفانه کاپولو به طور دقیق مشخص نکرد که از کجا شنیده است که تصویر جوکر یک شوخی بوده. با این حال او به عنوان یک طراح بر روی شخصیت بتمن برای کمپانی دی‌سی (که جزوی از کمپانی برادران وارنر است) فعالیت می‌کند لذا احتمال اینکه از مقامات بالاتر و مربوطه چیزهایی شنیده باشد بسیار زیاد است. البته از طرفی دیگر هم ممکن است منظورش فرضیه‌ طرفداران مبنی بر شوخی بودن تصویر باشد.

به هر حال جدا از تمامی این قضایا، اینکه صفحه رسمی کمیک‌های دی‌سی در توییتر از کلمه «شوخی» استفاده کرده باعث شده تا طرفداران بسیار جدی‌تر و مصمم‌تر از قبل به این فرضیه که ظاهر جرد لتو در نقش جوکر یک شوخی بزرگ بوده اس، دامن بزنند. نظر شما چیست؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: ComicBook


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده