نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۳ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۵۹

فیلم Irresistible با بازی استیو کارل از پلتفرم‌های دیجیتالی منتشر خواهد شد

شرکت یونیورسال تصمیم گرفت تا فیلم Irresistible به کارگردانی جان استوارت و با بازی استیو کارل به‌جای اکران در سینماها از پلتفرم‌های دیجیتالی منتشر شود.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، فیلم دیگری قرار است به‌جای نمایش در سینماها در پلتفرم دیجیتالی منتشر شود. اگر همه چیز طبق روال عادی خودش پیش می‌رفت، فیلم Irresistible (وسوسه انگیز) قرار بود شب گذشته روی پرده‌های سینما برود و حال شیوع ویروس کرونا باعث شد تا تاریخ اکران این فیلم برداشته شود. حال شرکت فوکس فیچرز که زیر مجموعه یونیورسال پیکچرز است، اعلام کرد که این فیلم کمدی قرار است به‌جای اکران در سینماها از طریق پلتفرم دیجیتالی در دسترس مردم قرار بگیرد. طبق اعلام بخش محصولات خانگی یونیورسال پیکچرز، فیلم Irresistible قرار است در تاریخ ۲۶ ژوئن امسال (۶ تیر) از طریق پلتفرم‌های دیجیتالی منتشر شود و کاربران می‌توانند با پرداخت ۱۹.۹۹ دلار برای ۴۸ ساعت این فیلم کمدی را اجاره و تماشا کنند و شما در ادامه می‌توانید پوستر جدید فیلم Irresistible را مشاهده کنید:

پوستر فیلم Irresistible با بازی استیو کارل

فیلم Irresistible داستان یک فعال سیاسی را دنبال می‌کند که در تلاش است تا در انتخابات شهرداری یک شهر کوچک پیروز شود و برای پیروژی باید با یک افسر نظامی بازنشسته در این انتخابات رقابت کند. همچنین ویدیو پیش نمایشی از این فیلم کمدی منتشر شده که شما در ادامه می‌توانید این ویدیو را نیز تماشا کنید:

دانلود از آپارات

وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم Irresistible بر عهده جان استوارت بوده است. استیو کارل، رز بیرن، کریس کوپر، مک‌کنزی دیویس، توفر گریس، ناتاشا لیون، ویل ساسو، سی.جی ویلسون، برنت سکستون، آلن آیزنبرگ، دبرا مسینگ و کریستین آدام، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Irresistible حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.


منبع Collider
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده