نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۳ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۲۸

سریال Tuca and Bertie توسط ادالت سویم احیا می شود؛ تایید ساخت فصل دوم

شبکه ادالت سویم اعلام کرد که حق پخش سریال Tuca and Bertie را خریداری کرده و این سریال برای فصل دوم تمدید شده است.

سال گذشته بود که سریال Tuca and Bertie (توکا و برتی) از شبکه نت فلیکس منتشر شد و توانست نقدهای مثبتی از منتقدان دریافت کند و با استقبال بینندگان این سرویس استریم نیز مواجه شود و از آن به‌عنوان یکی از بهترین سریال‌های سال ۲۰۱۹ نام برده می‌شد، اما نتفلیکس (Netflix) در یک اقدام عجیب و غیر منتظره از لغو ادامه ساخت این سریال انیمیشنی خبر داد. حال در تازه‌ترین اخبارِ سینما و تلویزیون، انیمیشن Tuca and Bertie توانسته خانه جدیدی را پیدا کند. لیزا هاناوالت، شورانر این انیمیشن سریالی با انتشار توییتی در صفحه شخصی خود در توییتر اعلام کرد که شبکه ادالت سویم (Adult Swim) حق پخش سریال توکا و برتی را خریداری کرده و این سریال توسط این شبکه احیا شده است. همچنین ادالت سویم سریال Tuca and Bertie را برای فصل دوم نیز تمدید کرده است.

طبق خبری که هالیوودریپورتر منتشر کرده، الی وانگ و تیفانی هدیش برای صداپیشگی برتی و توکا در فصل دوم سریال Tuca and Bertie باز خواهند گشت و فصل دوم این سریال انیمیشنی قرار است در ۱۰ قسمت تولید و در سال ۲۰۲۱ از ادالت سویم منتشر شود. همچنین امکان ساخت فصل‌های بیشتری از انیمیشن Tuca and Bertie نیز وجود دارد. این در حالی است که اخیرا سریال One Day At A Time، دیگر سریال لغو شده نتفلیکس نیز توسط شبکه POP احیا شده است و در حال حاضر به‌نظر می‌رسد که برخی از سریال‌های این سرویس استریم در حال حرکت به سمت شبکه‌های سنتی و کابلی هستند. 

سریال Tuca and Bertie به داستان دوستی دو زن ۳۰ ساله در ظاهر دو پرنده می‌پردازد که در یک ساختمان زندگی می‌کنند؛ شخصیت توکا، توکانی مغرور، فارغ ‌البال و بی‌خیال است و در طرف مقابل شخصیت برتی، مرغ آوازه‌خوانی سراسیمه، مضطرب و البته خیال‌پرداز است. در پشت صحنه این سریال شاهد حضور سازندگان سریال BoJack Horseman (بوجک هورسمن) نیز هستیم که درواقع هاناوالت از نویسندگان آن بوده و همچنین رافائل باب واکسبرگ به‌عنوان تهیه‌کننده و نویسنده در سریال Tuca and Bertie حضور دارد.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده