نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۲۹

فیلم زندگینامه نویسنده Wuthering Heights با بازی اما مکی در دست ساخت است

ساخت فیلم زندگینامه امیلی برونته، نویسنده Wuthering Heights رسما تایید و اعلام شد که اما مکی قرار است نقش این نویسنده را بازی کند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، فیلم زندگینامه امیلی برونته، نویسنده رمان Wuthering Heights (بلندی‌های بادگیر) در دست ساخت است. اما مکی، ستاره نوظهور شبکه نتفلیکس قرار است نقش اصلی این سریال را بازی کند و فرانسیس اوکانر، بازیگر نامزد دریافت ۲ جایزه گلدن گلوب برای بازی در فیلم Madame Bovary (مادام بوواری) و سریال The Missing (گمشده)، وظیفه کارگردانی و نوشتن فیملنامه این فیلم را بر عهده خواهد داشت که این فیلم قرار است Emily نام داشته باشد. تمرکز این فیلم روی سال‌های اول زندگی امیلی برونته خواهد بود و قرار است در بازار مجازی جشنواره کن با تهیه‌کنندگان و استودیوهای مختلف برای فروش حق ساخت و پخش آن مذاکره شود.

علاوه‌بر مکی، جو آلوین، فیون وایتهد و امیلی بیچام دیگر بازیگرانی هستند که در فیلم Emily حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. آلوین نقش معشوقه سردرگم امیلی، وایتهد نقش برانول برونته، برادر الهام بخش امیلی که رفتاری خودمخرب داشته و بیچام نقش خواهر امیلی یعنی شارلوت برونته که نویسنده بود، را بر عهده دارند. رمانی Wuthering Heights برای اولین‌بار در اوایل سال ۱۸۰۰ میلادی منتشر شد که داستان عشق آتشین ولی مشکل‌دار کاترین ارنشاو و هیتکلیف را دنبال می‌کرد. اوکانر که برای بازی در فیلم Mansfield Park (منسفیلد پارک) بیشتر شناخته می‌شود، فیلم Emily را براساس فیلمنامه و ایده خود خواهد ساخت. اوکانر در بیانیه منتشر شده گفت:

کار و سخنان امیلی برونته مملو از شور، احساس، خشونت و هوش بالا بود. با خلق یک زندگی خیالی برای امیلی، او را دوباره برای مخاطبانمان به تصویر خواهیم کشید. داستان او درباره زن جوانی است که با وجود عواقب آن، جسارت پیدا می‌کند تا ماهیت واقعی خود را در آغوش بگیرد و آن را بپذیرد. من از کار با چنین بازیگرانی با استعداد، درخشان، باهوش و با روحیه بسیار هیجان زده هستم.

فرانسیس اوکانر

مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم Emily قرار است از اوایل سال ۲۰۲۱ در منطقه یورکشایر در بریتانیا آغاز شود. دیوید بارون، پیرس تمپست، جو بامفرد، رابرت کانلی و رابرت پاترسن نیز به‌عنوان تهیه‌کننده در این فیلم حضور خواهند داشت. بارون در بیانیه منتشر شده اضافه کرد:

ما قصد داریم تا فیلمی با جاه طلبی قابل توجهی تولید کنیم تا مخاطبان از مقیاس خیال پردازی باشکوه امیلی برونته در فیلم لذت ببرند. 

اما مکی اخیرا در فیلم Death on the Nile (مرگ بر روی نیل) به ایفای نقش پرداخته و در طول امسال شاهد حضور وی در فیلم The Winter Lake نیز خواهیم بود و او در حال حاضر در پشت صحنه فیلم Eiffel (ایفل) حضور دارد.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده