نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۳۱

فیلم Greyhound با بازی تام هنکس از اپل تی وی پلاس منتشر خواهد شد

فیلم Greyhound با بازی تام هنکس دیگر قرار نیست در سینماها اکران شود و راهی سرویس استریم خواهد شد.

شیوع و همه‌گیری ویروس کرونا باعث عقب افتادن اکران فیلم‌های بسیاری شد و شرکت سونی پیکچرز نیز اکران فیلم‌های بسیاری را عقب انداخته که از جمله آن فیلم Greyhound (گری‌هوند) بود که اکران آن تا مدت زمان نامشخصی عقب افتاده است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، جدیدترین فیلمی که تام هنکس در آن شاهد نقش آفرینی کرده، دیگر قرار نیست در سینماها اکران شود. باتوجه‌به وضعیت فعلی سینماها، شرکت سونی پیکچرز تصمیم گرفت تا دیگر فیلم Greyhound در برنامه اکران فیلم‌های آینده این استودیو نباشد و حال این فیلم قرار است از سرویس استریم Apple TV Plus منتشر شود.

پیش از این قرار بود فیلم Greyhound در تاریخ ۱۲ ژوئن ۲۰۲۰ (۲۳ خرداد ۱۳۹۹) ‌روی پرده‌های سینما برود، اما تاریخ انتشار این فیلم روی شبکه اپل تی وی پلاس اعلام نشده است. اتفاقات فیلم Greyhound در روزهای اولیه جنگ جهانی دوم جریان دارد که یک کاروان بین‌المللی که از ۳۷ کشتی نیروهای متفقین تشکیل شده است، به رهبری کاپیتان ارنست کراوس با بازی تام هنکس که اولین فرمانده یک ناوشکن در ایالات متحده آمریکا است، در حال عبور از شمال اقیانوس اطلس است که توسط گروهی از قایق‌های شکاری آلمان نازی تحت تعقیب قرار می‌گیرند. این فیلم به اثری دلهره‌آور از دوران جنگ جهانی دوم توصیف شده است. 

تام هنکس، استیون گراهام، الیزابت شو، راب مورگان، کارل گلوسمن، لی نوریس و مانوئل گارسیا رولفو، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Greyhound حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. این فیلم اقتباسی از رمان The Good Shepherd (چوپان خوب)، اثر سی. اس. فارستر است و علاوه‌بر بازی، هنکس وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم را نیز بر عهده داشته است. آرون اشنایدر، کارگردان فیلم Get Low، کارگردانی فیلم Greyhound را بر عهده داشته است.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده