نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۳۱

لوکا گوادانینو بازسازی فیلم Scarface را برای یونیورسال پیکچرز کارگردانی می‌کند

لوکا گوادانینو، کارگردان فیلم Call Me by Your Name برای کارگردانی بازسازی فیلم Scarface شرکت یونیورسال پیکچرز در نظر گرفته شد.

در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که لوکا گوادانینو، کارگردان فیلم‌های Call Me by Your Name (من را با نامت صدا کن)، Suspiria (سوسپیریا) و A Bigger Splash (شیرجه) برای کارگردانی بازسازی فیلم Scarface (صورت‌زخمی) شرکت یونیورسال پیکچرز در نظر گرفته شده است. اتفاقات این فیلم که از آن به‌عنوان سومین فیلم «صورت‌زخمی» یاد می‌شود، در شهر لس‌آنجلس رخ می‌دهد و تمرکز آن روی یک مهاجر مکزیکی خواهد بود. نخستین فیلم Scarface به کارگردانی هاوارد هاوکس در سال ۱۹۳۲ روی پرده رفت و وقایع آن در شهر شیکاگو جریان داشت. پس از آن در سال ۱۹۸۳ شاهد بازسازی فیلم مورد بحث به کارگردانی برایان دی پالما بودیم که در آن آل پاچینو نقش تونی مونتانا را ایفا کرد. این فیلم داستان زندگی تونی مونتانا، یک پناهنده‌ی کوبایی را روایت می‌کرد که به فلوریدا نقل مکان می‌کند و چگونگی تبدیل او به گانگستر شماره‌ی یک میامی را به تصویر می‌کشد.

Scarface / صورت‌زخمی

گرت دانت-الکوسر، جاناتان هرمان و پل آتاناسیو نگارش نخستین پیش‌نویس فیلمنامه‌ فیلم تازه‌ی Scarface را برعهده داشتند و آخرین نسخه‌ی فیلمنامه نیز توسط جوئل کوئن و اتان کوئن به رشته‌ی تحریر درآمده است که نویسندگی فیلم‌های No Country for Old Men (جایی برای پیرمردها نیست)، Fargo (فارگو) و The Ballad of Buster Scruggs (تصنیف باستر اسکراگز) را در کارنامه دارند. دیلان کلارک از سوی شرکت Dylan Clark Productions به‌عنوان تهیه‌کننده و اسکات استیوبر و مارکو مارابیتو به‌عنوان تهیه‌کنندگان اجرایی بازسازی فیلم «صورت‌زخمی» فعالیت می‌کنند. برایان ویلیامز، معاون ارشد شرکت «دیلان کلارک پروداکشنز» وظیفه‌ی تهیه‌کنندگی اجرایی فیلم را برعهده دارد و لکسی بارتا و جی پولیدورو از سوی شرکت یونیورسال بر این پروژه نظارت خواهند کرد.

لوکا گوادانینو اولین فیلمسازی نیست که برای کارگردانی بازسازی فیلم Scarface انتخاب می‌شود و این پروژه تابه‌حال چندین کارگردان به خود دیده است که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به دیوید آیر، کارگردان فیلم‌های Bright (درخشان) و Suicide Squad (جوخه‌ی انتحار) و آنتوان فوکوآ، کارگردان فیلم‌های The Equalizer (متعادل‌کننده) و Olympus Has Fallen (المپیوس سقوط کرده است) اشاره کرد. لوکا گوادانینو اخیراً کار نویسندگی و کارگردانی سریال کوتاه We Are Who We Are (ما همینی هستیم که هستیم) شبکه‌ی HBO را انجام داد که جک دیلن گریزر، جوردن کریسمین سیمون، اسپنس مور دوم، فرانچسکا اسکورسیزی، بن تیلور و کوری نایت را در گروه بازیگرانش دارد و تاریخ پخش آن مشخص نیست. شما می‌توانید نظرات خود را درباره‌ی این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده