نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۳۱

سریال Percy Jackson برای دیزنی پلاس در دست ساخت است

ریک ریوردن رسما اعلام کرد که سریال Percy Jackson قرار است برای انتشار از سرویس استریم دیزنی پلاس تولید و منتشر شود.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، پس از ساخت و انتشار دو اقتباس سینمایی که نقدهای متوسطی را دریافت کرده بودند، حال نوبت به اقتباس تلویزیونی براساس رمان Percy Jackson (پرسی جکسون) رسیده است. ریک ریوردن، خالق این مجموعه با انتشار توییتی در صفحه رسمی خود در توییتر اعلام کرد که سریالی لایو اکشن براساس رمان وی در دست ساخت است که این سریال قرار است از سرویس استریم دیزنی پلاس منتشر شود. در حال حاضر اطلاعات بیشتری از سریال Percy Jackson در دسترس نیست، اما ریوردن تایید کرد که سریال پرسی جکسون براساس ۵ رمان اصلی آن در دست ساخت است و فصل اول قرار است براساس رمان The Lightning Thief (دزد صاعقه) ساخته و از دیزنی پلاس منتشر شود.

رمان‌های Percy Jackson با انتشار رمان The Lightning Thief در سال ۲۰۰۵ رسما آغاز به کار کرد و در ادامه ۴ دنباله با نام‌های The Sea of Monsters (دریای هیولاها)، The Titan's Curse (نفرین تایتان)، The Battle of the Labyrinth (نبرد هزارتو) و The Last Olympian (آخرین المپی)، منتشر شد. همچنین در ادامه ۵ رمان دیگر و چند رمان گرافیکی کوتاه نیز براساس مجموعه پرسی جکسون نوشته و منتشر شده است. در ادامه شرکت فاکس قرن بیستم حق تولید فیلم‌های مجموعه پرسی جکسون را به‌دست آورد و در سال ۲۰۱۰ فیلم Percy Jackson and the Olympians: The Lightning Thief به کارگردانی کریس کلمبوس و با بازی لوگان لرمان، براندن تی. جکسون و الکساندرا داداریو را منتشر کرد که این فیلم توانست ۲۱۸ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند.

پس از آن فیلم Percy Jackson: Sea of Monsters به‌کاگردانی تور فرویدنتال در سال ۲۰۱۳ منتشر شد که این فیلم ۲۰۰ میلیون دلار توانست در سراسر جهان فروش کند. قسمت سوم فیلم Percy Jackson نیز قرار بود براساس رمان The Titan’s Curse تولید شود که باتوجه‌به عملکرد ناامید کننده قسمت دوم، ساخت آن لغو شد و حال پس از اینکه فاکس قرن بیستم توسط والت دیزنی خریداری شد، حال فرصت جدیدی به پرسی جکسون در قالب یک سریال لایو اکشن داده شده و بسیاری از طرفداران امیدوار هستند تا اینبار اثری با کیفیت‌تری که این مجموعه سزاوارش است، از آن تولید و منتشر شود. 


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده