نویسنده: مهرداد داودی
// یکشنبه, ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۵۹

کیوان علی محمدی از فیلم های گیلدا و سینما شهر قصه می گوید

کیوان علی‌محمدی، کارگردان فیلم‌های گیلدا و سینما شهر قصه اخیرا درباره این فیلم‌ها و اکران آن‌ها صحبت کرده است.

بنابر جدیدترین اخبار سینمای ایران؛ کیوان علی‌محمدی اخیرا در فیلم‌های «سینما شهر قصه» و «گیلدا» صحبت کرده است. «سینما شهر قصه» جدیدترین ساخته‌ی علی‌محمدی است که در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمده است. کیوان علی‌محمدی در صحبت‌های اخیر خود درباره اکران دو فیلم «گیلدا» و «سینما شهر قصه» صحبت‌هایی کرده است. او اکران آنلاین «سینما شهر قصه» را مقدور نمی‌داند و اما می‌گوید که اکران آنلاین فیلم «گیلدا» در دست بررسی است. علی‌محمدی درباره اکران آنلاین فیلم سینمایی «سینما شهر قصه» به شرح زیر صحبت کرد.

فعلا فقط منتظریم ببینیم چه اتفاقی می‌افتد و سینماها چه زمانی بازگشایی می‌شوند چون تصور ما این است که فیلم «سینما شهر قصه» بخاطر نوع داستانش خود سینماست و باید در سالن سینما دیده شود. به همین دلیل فعلا تا هر زمانی که لازم باشد برای اکران عمومی منتظر می‌مانیم و قصد اکران آنلاین آن را نداریم.

سینما شهر رقصه

کیوان علی‌محمدی درباره فیلم «گیلدا» گفت:

اما برای فیلم دیگری که با امید بنکدار ساخته بودم یعنی «گیلدا»، در حال بررسی هستیم و شاید  آن را به صورت آنلاین اکران کنیم. 

کیوان علی‌محمدی در باب پروژه بعدی خود گفت:

در تعطیلات عید بازنویسی فیلمنامه جدیدی با نام «سوباشی» را با همراهی امید بنکدار و علی‌اکبر حیدری تمام کردیم و منتظریم شرایط مهیا شود تا ساخت آن را شروع کنیم، چون مجوزش را سال گذشته گرفتیم و اگر شرایط لازم برای کار وجود داشته باشد تصور ما این است که تابستان امسال وارد مرحله فیلمبرداری شویم.

نظر شما کاربران زومجی درباره صحبت‌های کیوان علی‌محمدی چیست؟


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده