نویسنده: مهرداد داودی
// یکشنبه, ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۰۱

رسانه‌ای اروپایی جزییاتی از فیلم قهرمان اصغر فرهادی منتشر کرد

رسانه‌ای اروپایی با انتشار گزارشی جزییات تازه‌ای از فیلم سینمایی قهرمان به کارگردانی اصغر فرهادی منتشر کرده است.

مدتی پیش اعلام شد که اصغر فرهادی قصد ساخت فیلم تازه‌ای در ایران را خواهد داشت، فیلمی به نام «قهرمان». در همان زمان اعلام شد که فرهادی با این فیلم که در شیراز ساخته خواهد شد، به سراغ بازیگرانی می‌رود که سابقه همکاری با او را نداشته باشند. مدتی بعد نام نوید محمدزاده به عنوان بازیگر فیلم سینمایی «قهرمان» شنیده شد که روابط عمومی آن فیلم، خبر هرگونه تواقف قطعی را رد کرد و تنها خبرهای منتشرشده توسط خود را موثق برشمرد.

بنابر جدیدترین اخبار سینمای ایران؛ رسانه اروپایی سینه‌یوروپ در گزارشی تازه اطلاعاتی از فیلم سینمایی «قهرمان» به دست داده است. طبق این گزارش، سرمایه‌گذار فیلم سینمایی «قهرمان» شبکه آرته فرانسه است و تهیه آن برعهده اصغر فرهادی و الکساندر ماله‌گی خواهد بود. الکساندر ماله‌گی، هم‌موسس کمپانی تولید فیلم ممنتو است؛ او و این شرکت پیش از «قهرمان»، در ساخت فیلم‌های «همه می‌دانند»، «فروشنده» و «گذشته» در مقام تهیه کننده دست داشته‌اند. بنابر گزارش مذکور، فیلم سینمایی «قهرمان» مولفه‌هایی از یک تریلر روان‌شناسانه خواهد داشت. طبق این گزارش همچنین، اکثر بازیگران فیلم سینمایی «قهرمان» هنرپیشه‌های ناشناس و بومی شیراز خواهند بود. اخیرا نیز رسانه‌ای ایرانی از قطعی شدن حضور امیر جدیدی در این فیلم ایرانی و مذاکره با جواد عزتی و نوید محمدزاده خبر داده است.

اصغر فرهادی

اصغر فرهادی، کارگردان نام‌آشنای ایرانی است که فیلم‌هایی همچون «شهر زیبا»، «چهارشنبه سوری»، «درباره الی»، «جدایی نادر از سیمین»، «گذشته»، «فروشنده» و «همه می‌دانند» را ساخته است. او برای فیلم‌های «جدایی نادر از سیمین» و «فروشنده» اسکار بهترین فیلم خارجی زبان را برنده شده است. فیلم سینمایی «جدایی نادر از سیمین» نیز پرافتخارترین فیلم تاریخ سینمای ایران است. شما کاربران زومجی درباره اخبار منتشر شده از جدیدترین فیلم اصغر فرهادی چه نظری دارید؟


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده