نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۰۱

همکاری بلیک لایولی و شاون لوی با نتفلیکس در فیلم Dark Days at the Magna Carta

بلیک لایولی و شاون لوی در حال همکاری با شبکه نتفلیکس برای ساخت فیلم پسا آخرالزمانی و دلهره‌آور Dark Days at the Magna Carta هستند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شاون لوی، کارگردان سه‌گانه فیلم Night at the Museum (شب در موزه)، فیلم Real Steel (فولاد اصل) و چند قسمت از سریال Stranger Things (اتفاقات ناآشنا)، وظیفه کارگردانی فیلم جدیدی را بر عهده گرفته است. لوی قرار است وظیفه کارگردانی یک فیلم پسا آخرالزمانی و دلهره‌آور به‌نام Dark Days at the Magna Carta (روزهای تلخ در ماگنا کارتا) را بر عهده داشته باشد که بلیک لایولی قرار است نقش اصلی این فیلم را بازی کند و همچنین شبکه نتفلیکس (Netflix) نیز حق تولید و پخش این فیلم را دریافت کرده است. علاوه‌بر بازی، لایولی از طریق شرکت B for Effort به‌همراه کیت ورهف، به‌عنوان تهیه‌کننده نیز در فیلم Dark Days at the Magna Carta حضور دارد که گفته می‌شود این پروژه پتانسیل تبدیل شدن به یک مجموعه را دارد که همین موضوع باعث حضور پر رنگ‌تر لایولی در پروژه شده است.

Shawn Levy / شاون لوی

لوی نیز از طریق 21Laps به‌همراه دن کوهن به‌عنوان تهیه‌کننده در فیلم Dark Days at the Magna Carta حضور دارد. وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم نیز بر عهده مایکل پیسلی تازه‌کار است. پیسلی داستان فیلم را نوشته و حال فیلمنامه را با پتانسیل تبدیل شدن به یک سه‌گانه خواهد نوشت. جزئیاتی از داستان در دسترس نیست، اما طبق توصیفات منتشر شده، این فیلم قرار است یک فیلم شخصیت محور باشد و اتفاقات فاجعه‌باری را نمایش می‌دهد که تمرکز آن روی یک زن است که به مدت طولانی در تلاش است تا زنده بماند و خانواده‌اش را نجات دهد. پیسلی از اواخر سال گذشته میلادی کار روی داستان فیلم Dark Days at the Magna Carta را آغاز کرده بود، اما شیوع ویروس کرونا باعث شد تا از اتفاقات این دوره برای نوشتن داستان و فیلمنامه الهام گرفته شود که از جمله این موارد می‌توان به قرنطینه و خانواده اشاره کرد. بااین‌حال، داستان فیلم لزوما قرار نیست شیوع یک ویروس را روایت کند.

پیسلی پیش از این سابقه حضور به‌عنوان دستیار نویسنده در سریال The Witcher (ویچر) را داشته است، اما فیلم Dark Days at the Magna Carta اولین حضور وی به‌عنوان نویسنده اصلی است. فیلم The Rhythm Section آخرین فیلمی بود که در آن شاهد حضور لایولی بودیم که چه در گیشه و چه در نزد منتقدان عملکرد ضعیف و ناامید کننده‌ای را داشت. از دیگر کارهای لایولی می‌توان به فیلم A Simple Favor (یک لطف ساده)، فیلم The Age of Adaline (روزگار آدلین) و فیلم The Shallows (آب‌های کم‌عمق) اشاره کرد. لوی نیز اخیرا وظیفه کارگردانی فیلم Free Guy (مرد آزاد) را بر عهده داشته که این فیلم کمدی اکشن قرار است در تاریخ ۱۱ دسامبر ۲۰۲۰ (۲۱ آذر ۱۳۹۹) اکران شود.


منبع Variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده