نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۵۹

سریال After Life با بازی ریکی جرویز برای فصل سوم تمدید شد

شبکه نتفلیکس از تمیدد سریال After Life برای فصل دوم خبر داد و اعلام کرد که یک قرارداد چند جانبه با ریکی جرویز امضا کرده است. 

مدتی می‌شود که فصل دوم سریال After Life (زندگی پس از مرگ) از شبکه نت‌ فلیکس منتشر شده و توانسته بار دیگر مورد توجه و نظر مثبت منتقدان و بینندگان قرار بگیرد. این سریال کمدی سیاه توسط ریکی جرویز تولید، نوشته و کارگردانی شده و وی نقش اصلی این سریال را نیز بر عهده دارد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سریال «زندگی پس از مرگ» برای فصل سوم تمدید شده است. شبکه Netflix اعلام کرد که با ریکی جرویز، خالق سریال The Office (آفیس) که برای آن جایزه گلدن گلوب نیز دریافت کرده، قراردادی چند ساله را امضا کرده که براساس بخشی از این قرارداد، نتفلیکس سریال After Life را برای فصل سوم تمدید کرده است.

این قرارداد در واقع ادامه همکاری این کمدین محبوب با شبکه نتفلیکس را طی سال‌های آینده تضمین می‌کند که براساس تفاهمش با این سرویس استریم، قرار است سریال‌های دارای فیلمنامه و همچنین ویژه برنامه‌های استند آپ کمدی تولید و منتشر شود. سریال After Life داستان تونی را دنبال می‌کند که پس از مرگ همسرش به علت بیماری سرطان، دچار مشکلاتی می‌شود و حتی به خودکشی فکر می‌کند. بااین‌حال، او تصمیم می‌گیرد تا با گفتن و انجام کارهایی دنیا را به‌خاطر مرگ همسرش مجازات کند، اما بقیه در تلاش هستند تا او به فرد بهتری تبدیل شود. در فصل دوم نیز تونی در تلاش است تا به دوست و شخص بهتری تبدیل شود. 

سریال After Life توانسته نظر مثبت منتقدان را جلب کند و یکی از محبوب‌ترین برنامه‌های کمدی شبکه نتفلیکس نیز به شمار می‌رود و تمدید آن و ادامه همکاری نتفلیکس با جرویز خیلی دور از انتظار نبود. علاوه‌بر جرویس، تام باسدن، تونی وی، دایان مورگان، مندیپ دیلون، اشلی جنسن، دیوید بردلی، کری گادیلمان، پاول کایه و جو ویلکینسن، دیگر بازیگرانی هستند که در سریال After Life حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.


منبع Empire
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده