نویسنده: آریا بهپور
// سه شنبه, ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۳۱

تام کروز با همکاری ایلان ماسک در فضا بازی خواهد کرد

بازیگر فیلم‌های ماموریت غیرممکن این‌بار قرار است از مرزهای کره زمین خارج شود.

تام کروز در کنار اینکه جزو مطرح‌ترین بازیگران هالیوودی محسوب می‌شود، از گذشته شهرت زیادی هم بابت انجام کارهای خطرناک در مجموعه فیلم‌های ماموریت غیرممکن (Mission: Impossible) داشته است. اکنون در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که این بازیگر ۵۷ ساله قرار است به‌زودی برای تولید یک فیلم سینمایی از جَو کره زمین خارج شود.

به‌گزارش ددلاین، این اولین فیلم سینمایی داستانی خواهد بود که در خارج از جو زمین یا به اصطلاح فضا فیلمبرداری می‌شود و ارتباطی هم به مجموعه مأموریت غیرممکن نخواهد داشت؛ فیلمی که هنوز اطلاعی از شرکت تولیدکننده‌ی آن نداریم، ولی در این حد می‌دانیم که قرار است با کمک ناسا و همین‌طور شرکت اسپیس ایکس (SpaceX) ساخته شود؛ شرکتی که میلیاردر معروف ایلان ماسک بنیان‌گذار آن بوده است.

تام کروز را در عالم سینما می‌توان از جهاتی با جکی چان مقایسه کرد و هر دو علاقه‌ی زیادی به انجام کارهای سخت و پیچیده‌ی شخصیت‌های خود به‌جای استفاده از بدلکارها دارند. هرچند اولین فیلم مأموریت غیرممکن در آن حد هم بخش‌های سخت و عجیب نداشت، ولی به‌تدریج عملیات کروز در نسخه‌های مختلف این مجموعه پررنگ‌تر شد. درحالی‌که او را در فیلم دوم در حال اجرای کارهایی دشوار در پارک ایالتی Dead Horse Point در یوتا تماشا کردیم، در سومین فیلم به‌سراغ آسمان‌خراش‌های شانگهای رفت و در قسمت چهارم یعنی پروتکل شبح (Ghost Protocol) هم شاهد ایفای نقش او در برج خلیفه دبی، آن هم ۱۲۳ طبقه بالاتر از سطح زمین بودیم.

آخرین اثر اکران‌شده از او به سال ۲۰۱۸ برمی‌گردد، یعنی فیلم ماموریت غیرممکن: فال اوت (Mission: Impossible _ Fallout) که در صحنه‌های مربوط به هلی‌کوپتر این فیلم به نقش‌آفرینی خطرناک و جذابی پرداخته بود. درحالی‌که کروز فیلم تاپ گان: ماوریک (Top Gun: Maverick) را برای اکران در تاریخ ۲۳ دسامبر ۲۰۲۰ (۳ دی ۱۳۹۹) دارد، این روزها سرگرم بازی در ماموریت غیرممکن 7 است که برای اکران در تاریخ ۱۹ نوامبر ۲۰۲۱ (۲۸ آبان ۱۴۰۰) آماده می‌شود و احتمالاً بعد از آن نوبت به شروع تولید فیلم اکشن ماجرایی این بازیگر سخت‌کوش در فضا می‌رسد؛ اتفاق بزرگی که می‌تواند سر و صدای زیادی به‌پا کند.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده