نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۵۸

سونی فیلم علمی-تخیلی نویسندگان A Quiet Place را تصاحب کرد

اسکات بک و برایان وودز با همکاری سم ریمی یک فیلم مهیج علمی-تخیلی بی‌نام برای شرکت سونی پیکچرز تولید می‌کنند.

شرکت سونی پیکچرز امتیاز پخش یک فیلم مهیج علمی-تخیلی بی‌نام را تصاحب کرد که براساس فیلمنامه‌ای از اسکات بک و برایان وودز، نویسندگان فیلم بسیار موفق A Quiet Place (یک مکان ساکت) و دنباله‌ی مورد انتظار آن ساخته می‌شود. اسکات بک و برایان وودز وظیفه‌ی کارگردانی فیلم را نیز برعهده دارند و در کنار سم ریمی و زینب عزیزی از شرکت Raimi Productions و دبی لیبلینگ به‌عنوان تهیه‌کننده‌ی آن فعالیت می‌کنند. درحال‌حاضر اطلاعات زیادی از فیلم مورد بحث منتشر نشده است و تنها می‌دانیم که در انتهای آن شاهد یک پیچش داستانی عظیم خواهیم بود.

این فیلم علمی-تخیلی همکاری دیگری را برای اسکات بک، برایان وودز و سم ریمی رقم می‌زند که قبلاً در سریال Fifty States of Fright (پنجاه ایالت ترس) با یکدیگر همکاری داشتند. سم ریمی که کارگردانی فیلم‌های Spider-Man (مرد عنکبوتی)، The Evil Dead (مُرده‌ی شیطانی) و Oz the Great and Powerful (اُزِ بزرگ و قدرتمند) را در کارنامه دارد، درحال‌حاضر سکان هدایت فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness (دکتر استرنج در قلمروهای بی‌پایان دیوانگی) را در دست دارد که در تاریخ ۵ فروردین ۱۴۰۱ (۲۵ مارس ۲۰۲۲) روی پرده‌ی سینما می‌رود.

Sam Raimi / سم ریمی

این فیلم را می‌توان سومین اثری دانست که شرکت ریمی پروداکشنز در طول این سال‌ها به سونی پیکچرز می‌فروشد. اسکات بک و برایان وودز نگارش فیلمنامه‌ی فیلم‌های Haunt (تسخیر)، Nightlight (چراغ خواب) و Spread (شیوع) را نیز در کارنامه دارند. شما می‌توانید نظرات خود را درباره‌ی این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده