نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۳۱

اولین تصویر از حضور مارک همیل در فصل دوم سریال What We Do in the Shadows منتشر شد

مارک همیل نقش یک خون آشام باستانی را در فصل دوم سریال What We Do in the Shadows بازی کرده و اولین تصویر از حضور وی نیز منتشر شده است.

مدتی می‌شود که پخش فصل دوم سریال What We Do In The Shadows (آنچه در سایه‌ها انجام می‌دهیم) از شبکه FX آغاز شده و تا به امروز ۴ قسمت از فصل دوم این سریال کمدی روی آنتن رفته است. همانطور که پیش از این تایید شده بود، در یک قسمت از فصل دوم این سریال قرار است شاهد حضور مارک همیل، بازیگر نقش لوک اسکای واکر در دنیای جنگ ستارگان و صداپیشه شخصیت جوکر در دنیای DC باشیم. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تصویر از حضور همیل در فصل دوم سریال آنچه در سایه‌ها انجام می ‌دهیم منتشر و اطلاعاتی از نقش وی نیز به اشتراک گذاشته شده است.

EntertainmentWeekly به‌تازگی تصویر جدیدی از فصل دوم سریال What We Do in the Shadows منتشر کرده که در این تصویر شاهد حضور مارک همیل هستیم که او قرار است در قسمت ششم فصل دوم این سریال کمدی که On the Run نام دارد، حضور داشته باشد که این قسمت روز چهارشنبه هفته آینده، ۱۳ مارس ۲۰۲۰ (بامداد پنج‌شنبه، ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ به وقت تهران) از شبکه FX روی آنتن خواهد رفت. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

مارک همیل در فصل دوم سریال What We Do in the Shadows

همیل نقش یک خون آشام باستانی را بر عهده دارد که یک دشمن کینه‌توز و انتقامجو از گذشته لازلو است که بدون هشدار قبلی برای تسویه حساب شخصی ظاهر می‌شود. همیل در مصاحبه با EW گفت که فیلم What We Do in the Shadows به کارگردانی و نویسندگی تایکا وایتیتی و جامین کلمنت یکی از فیلم‌های محبوب وی است و او همچنین یکی از طرفداران سر سخت سریال آن نیز محسوب می‌شود. قسمت جدید این سریال کمدی قرار است روز چهارشنبه این هفته (بامداد پنج‌شنبه) از شبکه FX منتشر شود.

 کیوان نواک در نقش ناندور، مت بری در نقش لازلو، ناتیسیا دمتریو در نقش نادجا، هاروی گیلان در نقش گیرمو و مارک پروکش در نقش کالین رابینسون، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل دوم سریال What We Do In The Shadows حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. مانند فصل اول، جامین کلمنت وظیفه ساخت فصل دوم این سریال کمدی را نیز بر عهده داشته که مانند فصل اول در ۱۰ قسمت تولید شده است.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده