نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۵۹

Extraction با بازی کریس همسورث در مسیر ثبت بزرگترین افتتاحیه فیلم‌های نتفلیکس

نتفلیکس پیش بینی می‌کند که فیلم Extraction با بازی کریس همسورث بزرگترین افتتاحیه تاریخ فیلم های نتفلیکس در اولین ماه انتشار را تجربه کند.

اوایل این ماه بود که فیلم Extraction (استخراج) بازی کریس همسورث، از شبکه نت‌ فلیکس منتشر شد و با اینکه نقدهای متوسط و مثبت زیادی را دریافت کرده، اما توانسته نظر بسیاری از طرفداران فیلم‌های اکشن را جلب کند. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، این فیلم اکشن در آستانه زدن یک رکورد تاریخی است. شبکه Netflix با انتشار توییتی در صفحه رسمی بخش فیلم نتفلیکس در توییتر، اعلام کرد که حدود ۹۰ میلیون حساب کاربری این سرویس استریم به تماشای فیلم Extraction در ۴ هفته اول انتشار آن خواهند پرداخت که در واقع بزرگ‌ترین افتتاحیه تاریخ فیلم‌های نتفلیکس تا به امروز لقب خواهد گرفت. با توجه به اعلام نتفلیکس، به‌نظر می‌رسد که فیلم استخراج هم‌اکنون نیز با استقبال بسیار گسترده‌ای مواجه بوده و قرار است تمامی رکوردهای پیشین را بشکند.

فیلم Extraction

این رکورد پیش از این در اختیار فیلم Six Underground (شِش زیرزمینی) به کارگردانی مایکل بی و با بازی رایان رینولدز، بوده که در ۴ هفته اول انتشار بیش از ۸۳ میلیون بار توسط کاربران نتفلیکس تماشا شده بود که حال قرار است رتبه اول را به فیلم اکشن دیگری واگذار کند. هنوز مشخص نیست که در مجموع به تماشای فیلم Extraction پرداخته‌اند و این آمار تنها شامل تعداد کاربرانی است که فیلم را تماشا کرده و شامل دیگر اعضای خانواده یا دوستانی که به تماشای فیلم پرداخته‌، نیست. نتفلیکس پیش از این آمار خود را براساس کسانی اعلام می‌کرد که حداقل ۷۰ درصد یک فیلم را تماشا کرده بود، اما در حال حاضر اگر یک کاربر ۲ دقیقه یا بیشتر به تماشای یک فیلم بپردازد، در آمار جدید حساب می‌شود.

در هر حال نتفلیکس آمار کسانی که یک فیلم را به اتمام رسانده‌ای را نیز در بعضی مواقع اعلام می‌کند. فیلم Extraction که اکشن و مبارزاتی مشابه فیلم جان ویک را دارد، برای صحنه‌های اکشن و همچنین بازی کریس همسورث بسیار ستایش شده، اما فیلمنامه و داستان با انتقاداتی همراه بوده و حتی گروهی به انتقاد از خشونت بسیار بالای فیلم پرداخته‌اند. سم هارگریو کارگردانی فیلم Extraction را بر عهده داشته که اولین فیلمی است که او کارگردانی کرده است. کریس همسورث، دیوید هاربر، رودرکش جیسول، درک لوک، مانوج باجپایی، راندیپ هودا، پانکاج تریپاتی، مارک دوناتو، فی مسترسون، پراشانت نارايانان، سهیل نایر، جی علی، گتانجالی تاپا و میر ساروار، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Extraction حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده