نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۰۱

فیلم Now You See Me 3 با نویسنده American Hustle در دست ساخت است

شرکت لاینگزیت از استخدام نویسنده فیلم American Hustle برای نوشتن فیلمنامه فیلم Now You See Me 3 خبر داده است.

سال ۲۰۱۳ بود که فیلم Now You See Me (اکنون مرا می‌بینی) روی پرده‌های سینما رفت و با وجود دریافت نقدهای متوسط، مورد توجه تماشاگران قرار گرفت و بیش از ۳۵۱ میلیون دلار در سراسر جهان نیز فروش کرد. پس از آن فیلم Now You See Me 2 (اکنون مرا می‌بینی ۲) در سال ۲۰۱۶ منتشر شد، اما دنباله این فیلم نتوانست مانند قسمت اول عمل کند و علاوه‌بر دریافت نقدهای ضعیف‌تر، تماشاگران نیز استقبال کمتری از فیلم کردند و این فیلم تنها حدود ۳۳۵ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرد که باعث شد تا احتمال ساخت قسمت سوم این فیلم کمرنگ‌تر شود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، فیلم Now You See Me 3 (اکنون مرا می‌بینی ۳) رسما در دست ساخت است. 

طبق خبری که ورایتی منتشر کرده، اریک وارن سینگر، نویسنده فیلم American Hustle (حقه‌بازی آمریکایی) وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Now You See Me 3 را بر عهده گرفته است. جسی آیزنبرگ، مارک روفالو، وودی هارلسون، آیلا فیشر، دیو فرانکو، مورگان فریمن و لیزی کاپلان، از جمله بازیگرانی بودند که در دو قسمت اول این فیلم حضور داشته و به ایفای نقش پرداخته‌اند، اما تاکنون حضور و بازگشت هیچ بازیگری در قسمت سوم فیلم Now You See Me تایید نشده است. وارن سینگر وظیفه دارد تا رویکرد تازه و جدیدی از این مجموعه را ارائه کند که این موضوع ظاهرا شامل معرفی شخصیت‌های جدید به جهان فیلم و همچنین خلق و ارائه فرصت‌های جدید برای بازیگران اصلی است تا بتوانند بار دیگر برای بازی در نقش‌های خود بازگردند.

در هر حال هنوز مشخص نیست که بازیگران اصلی در نهایت باز خواهند گشت یا قسمت جدید آن با شخصیت‌های جدیدی تولید و منتشر خواهد شد و با توجه به اطلاعات منتشر شده، به‌نظر می‌رسد که هنوز هیچ یک از بازیگران دو فیلم اول قراردادی برای حضور در قسمت سوم ندارند و حتی ممکن است شاهد بازگشت بخشی از آن‌ها نیز نباشیم و شخصیت‌های جدید و دیگری جانشین آن‌ها شوند. در هر حال هنوز اطلاعات بیشتری از فیلم Now You See Me 3 از جمله بازیگران،‌ کارگردان و تاریخ اکران در دسترس نیست و باید منتظر انتشار خبرهای بیشتری در آینده نزدیک توسط لاینزگیت باشیم. همچنین وارن سینگر در تیم نویسندگان فیلم Top Gun: Maverick (تاپ گان: ماوریک) نیز بوده است.


منبع AVClub
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده