نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۱۵

خجالت‌زدگی وینس گیلیگان از نخواستن لالو در سریال Better Call Saul

وینس گیلیگان در گفت‌وگو با رولینگ استون اعلام کرد که از اقرار به اینکه در ابتدا تمایلی به ورود لالو به سریال Better Call Saul نداشت، خجالت‌زده است.

مطابق تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، وینس گیلیگان، خالق مجموعه‌ی محبوب Breaking Bad (قانون‌شکن) اعلام کرد که در ابتدا تمایلی به ورود لالو سالامانکا به سریال Better Call Saul (بهتره با ساول تماس بگیری) نداشت، اما حالا از اینکه در اشتباه بوده است، ابراز خرسندی می‌کند. احتمالاً پرداختن به این تبه‌کار دوست‌داشتنی که ساول در یکی از دیالوگ‌های گذرای سریال «قانون‌شکن» به آن اشاره کرد، برای سازندگان بدون ریسک نبوده است، اما اکنون این کاراکتر که تونی دالتون نقش آن را ایفا می‌کند، حسابی جای خود را در دل هواداران باز کرده است. گیلیگان پس از پخش اپیزود پایانی فصل پنجم سریال Better Call Saul در گفت‌وگویی با رولینگ استون اظهار داشت:

درحال‌حاضر از اقرار به این موضوع خجالت‌زده می‌شوم، اما در زمان کار روی فصل یک یا دوم که بیشتر پیگیر سریال بودم، پتر گولد مدام می‌گفت که «ما باید به این سوال که لالو چه کسی است پاسخ بدهیم» و من در نهایت گفتم که «مطمئن نیستم که پاسخ به تک‌تک سوالات ضرورتی داشته باشد» و خب من اشتباه می‌کردم. اگر پیتر اصرار نمی‌کرد، ما تونی دالتون را نداشتیم. ما از وجود چنین کاراکتر بی‌نظیری محروم می‌ماندیم. به این ترتیب کاشف به عمل آمد برخی از مواردی که پرداختن به آن‌ها را بی‌نتیجه و بسیار ناامیدکننده می‌دانستم و درباره‌ی آن‌ها از عباراتی نظیر «بره به درک!» یا «چه کسی به آن‌ها توجه می‌کند؟» استفاده می‌کردم، بهترین گزینه‌های ممکن هستند.

Better Call Saul / بهتره با ساول تماس بگیری

لالو سالامانکا در فصل چهارم سریال Better Call Saul معرفی شد و به‌سرعت به جمع کاراکترهای شرور برجسته‌ی آن پیوست. پتر گولد، یکی از خالقان سریال «بهتره با ساول تماس بگیری» در گفت‌وگوی اخیرش دلیل بازگشت مامور اداره‌ی مبارزه با مواد مخدر، هنک شریدر با نقش‌آفرینی دین نوریس به سریال پیش‌درآمد Breaking Bad را توضیح داد.

کاملاً معلوم بود که [در جایی از فصل پنجم سریال Better Call Saul] جیمز مک‌گیل/ساول گودمن با دو مامور اداره‌ی مبارزه با مواد مخدر روبه‌رو خواهد شد. همین‌که نام «اداره‌ی مبارزه با مواد مخدر» را در دنیای سریال به کار ببرید، منظور هنک شریدر است.

باب ادنکیرک در نقش ساول گودمن/جیمز مک‌گیل، جاناتان بانکز در نقش مایک ارمنترات، ریا سیهورن در نقش کیم وکسلر، پاتریک فابیان در نقش هاوارد هملین، مایکل ماندو در نقش ناچو وارگا، مایکل مک‌کین در نقش چاک مک‌گیل، جانکارلو اسپوزیتو در نقش گاس فرینگ و تونی دالتون در نقش لالو سالامانکا از بازیگرانی هستند که در سریال Better Call Saul نقش‌آفرینی کرده‌اند. این هفته فصل پنجم سریال «بهتره با ساول تماس بگیری» با پخش اپیزود دهم به پایان رسید و تنها یک فصل دیگر تا پایان ماجراهای ساول گودمن باقی مانده است که تاریخ پخش آن تابه‌حال اعلام نشده است. شما می‌توانید نظرات خود را درباره‌ی این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع NME
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده