نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۰۰

اولین تریلر مستند Disney Gallery: The Mandalorian منتشر شد

اولین تریلر مستند Disney Gallery: The Mandalorian به نمایش گوشه‌ای از پشت صحنه‌ی تولید نخستین سریال لایو-اکشن جنگ ستارگان می‌پردازد.

مطابق تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، شرکت لوکاس‌فیلم نخستین تریلر مستند Disney Gallery: The Mandalorian (گالری دیزنی: مندلورین) شبکه‌ی دیزنی پلاس را منتشر کرد که یک پیش نمایش از پشت صحنه‌ی تولید فصل اول سریال موفق Star Wars: The Mandalorian (جنگ ستارگان: مندلورین) ارائه می‌دهد. این مستندِ سریالی در ۸ قسمت تولید شده است و از تاریخ ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ (۴ مِه ۲۰۲۰) رسماً کارش را آغاز خواهد کرد. در نخستین تریلر این مستند مورد انتظار شاهد جان فاورو، دیو فیلونی، ریک فامویوا، دبرا چاو، برایس دالاس هاوارد و تایکا وایتیتی در کنار بازیگران سریال The Mandalorian هستیم و شما می‌توانید در ادامه‌ی مطلب به مشاهده‌ی آن بپردازید.

دانلود از وب‌سایت آپارات

در این مستند جان فاورو از بازیگران و عوامل تولید سریال The Mandalorian دعوت به عمل می‌آورد تا نگاهی تازه و بی‌سابقه به روند تولید فصل اول آن داشته باشند که پس از پخش در آبان‌ماه سال گذشته سریعاً جای خود را در دل هواداران باز کرد و با استقبال بسیار خوبی از سوی بینندگان مواجه شد. مستند ۸ قسمتی Disney Gallery: The Mandalorian که پخش آن از روز «جنگ ستارگان» آغاز می‌شود، قصد دارد تا پرده از اسرار سریال «مندلورین» بردارد. هر اپیزود این مستند با مصاحبه‌ها، ویدیوهای پیش‌تر دیده‌نشده و میزگردی برای بحث به میزبانی جان فاورو به بررسی جنبه‌های مختلف نخستین سریال لایو-اکشن مجموعه‌ی بسیار محبوب Star Wars می‌پردازد.

از مباحث مستند Disney Gallery: The Mandalorian می‌توان به «روند فیلمسازی»، «میراث مجموعه‌ی Star Wars جورج لوکاس»، «نحوه‌ی زندگی‌بخشیدن عوامل تولید به کاراکترها»، «فناوری‌های نوآورانه‌ی سریال The Mandalorian»، «هنر خلق مدل‌ها، جلوه‌ها و موجودات»، «موسیقی متن نمادین» و «ارتباط با کاراکترهای جنگ ستارگان» اشاره کرد. این مستند سه روز پس از پایان نمایش فصل اول سریال The Mandalorian در انگلستان، فرانسه، ایتالیا، آلمان، اسپانیا، ایتالیا، اتریش و سوئیس کارش را آغاز می‌کند. قسمت‌های تازه‌ی مستند «گالری دیزنی: مندلورین» نیز هر جمعه از طریق شبکه‌ی Disney Plus پخش می‌شوند.

Disney Gallery: The Mandalorian / گالری دیزنی: مندلورین

با اینکه پخش فصل دوم سریال The Mandalorian تا مهر یا آبان ۱۳۹۹ (اکتبر ۲۰۲۰) آغاز نمی‌شود، اما پیش-تولید فصل سوم این سریال موفق آغاز شده است. براساس گزارش ورایتی، خالق و تهیه‌کننده‌ی این مجموعه یعنی جان فاورو از حالا روی فصل سوم سریال «مندلورین» کار می‌کند و از مدتی قبل کار نگارش فیلمنامه‌ی آن را آغاز کرده است. شرکت دیزنی هم مانند بسیاری از شرکت‌های دیگر با مشکلات ناشی از شیوع ویروس کرونا دست‌وپنجه نرم می‌کند و مستند Disney Gallery: The Mandalorian می‌تواند به آن‌ها برای حل مشکل ارائه‌ی محتوای تازه کمک کند. درحال‌حاضر تولید تمام سریال‌های شبکه‌ی دیزنی پلاس تحت تاثیر ویروس کرونا قرار گرفته و تا بهبود شرایط به حالت تعلیق درآمده است. شما می‌توانید در صورت تمایل نظرات خود را درباره‌ی این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید. 


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده