نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۳۱

سونی در حال ساخت فیلم One Punch Man با نویسندگان ونوم است

سونی در حال همکاری با نویسندگان فیلم Venom برای ساخت یک اقتباس سینمایی براساس مجموعه One Punch Man است.

در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، یک اقتباس سینمایی براساس مجموعه One Punch Man (وان پانچ من) در دست ساخت است. شرکت سونی پیکچرز به‌تازگی اسکات روزنبرگ و جف پینکنر، نویسندگان فیلم Venom (ونوم) را برای نوشتن فیلمنامه اقتباسی لایو اکشن از مانگا این مجموعه استخدام کرده است. آوی آراد و آری آراد از شرکت Arad Productions به‌عنوان تهیه‌کننده و همچنین شرکتی که وظیفه تولید فیلم را بر عهده دارند، در این پروژه حضور خواهند داشت. وان پانچ من شخصیت بسیار محبوبی در دنیای مانگا و انیمه در سراسر جهان است که داستان ابرقهرمانی به‌نام سایتاما را دنبال می‌کند که برای قدرتمند شدن سخت تمرین کرده که به مرور زمان موهای سرش شروع به ریزش می‌کند و در نهایت کاملا کچل می‌شود.

اسکات روزنبرگ و جف پینکنر

او به حدی قدرتمند است که می‌تواند با یک مشت دشمنان خود را شکست دهد و حال این موضوع برای وی خسته کننده شد و سایتاما اکنون به‌دنبال یافتن یک حریف و دشمن قدر و قدرتمند برای به چالش کشیدن وی است. مجموعه One Punch Man در سال ۲۰۰۹ توسط وان و یوسوکه موراتا خلق و اولین نسخه مانگا آن در سال ۲۰۱۲ منتشر شد و تاکنون شاهد انتشار ۱۹ جلد از آن بوده‌ایم و تاکنون بیش از ۳۰ میلیون نسخه از آن به فروش رفته است. نسخه انگلیسی این مانگا نیز در سال ۲۰۱۵ در آمریکا منتشر شد. همچنین یک انیمه سریالی براساس مانگا وان پانچ من تولید و منتشر شده که فصل اول انیمه One Punch Man در سال ۲۰۱۵ و فصل دوم آن در سال ۲۰۱۹ منتشر شده است.

گفته می‌شود با توجه به محبوبیت مجموعه و همچنین احتمال تبدیل شدن فیلم One Punch Man به یک مجموعه سینمایی، این فیلم از اهمیت بسیار بالایی برای سونی برخوردار است که در حال حاضر اطلاعات بیشتری از آن در دسترس نیست. علاوه‌بر نوشتن فیلمنامه فیلم ونوم که از نظر تجاری بسیار موفق بود، روزنبرگ و پینکنر وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Jumanji: Welcome to the Jungle (جومانجی: به جنگل خوش آمدید) و فیلم Jumanji: The Next Level (جومانجی سطح بعدی) را نیز بر عهده داشته‌اند که دو قسمت فیلم Jumanji (جومانجی) از موفق‌ترین فیلم‌های سونی طی چند سال گذشته بوده است.


منبع Variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده