نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۰۱

رابرت اگرز از مقیاس بسیار وسیع فیلم The Northman می‌گوید

رابرت اگرز در گفت‌وگوی اخیرش با Film Independent درباره‌ی مقیاس بسیار وسیع فیلم The Northman سخن گفت.

شیوع ویروس کرونا باعث توقف تولید فیلم‌های بی‌شماری در سراسر جهان شد که از میان آن‌ها می‌توان به فیلم The Northman (مرد شمالی) به کارگردانی رابرت اگرز اشاره کرد. این فیلم که داستانی افسانه‌ای از وایکینگ‌ها در قرن دهم میلادی را روایت می‌کند، تازه‌ترین پروژه‌ی اگرز پس از فیلم‌های موفق The Witch (جادوگر) و The Lighthouse (فانوس دریایی) به‌حساب می‌آید. حالا در میان اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که این کارگردان نام‌آشنا در گفت‌وگویی با Film Independent از مقیاس بسیار وسیع فیلم «مرد شمالی» سخن گفته است.

مقیاس [این پروژه] بسیار وسیع است و تعداد بسیار زیادی مکانِ فیلمبرداری و وسایل وجود دارد که به تنهایی از پس رسیدگی به همه‌ی آن‌ها و شناسایی تمام وسایل برنمی‌آیم. این یک چالش در زمینه‌ی تولید فیلم The Northman است.

رابرت اگرز / Robert Eggers

آنیا تیلور-جوی که پیش از این در فیلم The Witch با رابرت اگرز همکاری کرده بود، برای نقش‌آفرینی در فیلم «مرد شمالی» نیز حاضر می‌شود. الکساندر اسکاشگورد، بازیگر فیلم‌های Godzilla vs. Kong (گودزیلا در برابر کونگ) و Hold the Dark (تاریکی را بگیر)، نیکول کیدمن، بازیگر فیلم‌های The Hours (ساعت‌ها) و The Others (دیگران)، بیل اسکاشگورد، بازیگر فیلم‌های Atomic Blonde (بلوند اتمی) و It (آن) و ویلم دفو، بازیگر فیلم‌های The Lighthouse و Shadow of the Vampire (سایه‌ی خون‌آشام) نیز در فیلم The Northman نقش‌آفرینی می‌کنند. این فیلم ماجراهای یک شاهزاده‌ی شمالی را دنبال می‌کند که به‌دنبال گرفتن انتقام قتل پدرش است. رابرت اگرز در ادامه‌ی صحبت‌های خود از هیجان و نگرانی‌هایش در مورد خلق دنیای وسیع فیلم «مرد شمالی» گفت. او در این‌باره اظهار داشت:

ما مشغول طراحی دنیای این اثر، بنا کردن روستا‌ها، ساخت هزاران لباس و لوازم مورد نیاز، آموزش اسب‌ها و طراحی صحنه‌های فیلمبرداری هستیم. طرح‌نامه‌های (استوری برد) خیلی بیشتری نیز وجود دارد.

فیلم The Lighthouse در سال ۲۰۱۹ روی پرده‌ی سینما رفت و با واکنش بسیار خوبی از سوی منتقدان مواجه شد. این فیلم که رابرت پتینسون و ویلم دفو را در گروه بازیگرانش داشت، داستان دو نگهبان فانوس دریایی در یک جزیره‌ی دورافتاده در دهه‌ی ۱۸۹۰ را روایت می‌کرد که رفته‌رفته و پس از وقوع طوفانی سهمگین درگیر اتفاقاتی شوم می‌شوند. درحال‌حاضر معلوم نیست که چه زمانی تولید فیلم The Northman در بلفاست، ایرلند از سر گرفته می‌شود و در چه تاریخی می‌توانیم به تماشای آن بنشینیم. اطلاعات بیشتری از فیلم تازه‌ی رابرت اگرز در دست نیست، اما می‌دانیم که لارس نادسن، تهیه‌کننده‌ی فیلم Midsommar (میدسامر) وظیفه‌ی تهیه‌کنندگی و شرکت New Regency وظیفه‌ی تامین سرمایه آن را برعهده دارند. شما می‌توانید نظرات خود را درباره‌ی این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع GamesRadar
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده