نویسنده: محسن وزیری
// شنبه, ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۰۰

رابرت داونی جونیور هیچ علاقه ای به فیلم های مستقل ندارد

انتظار نداشته باشید مرد شماره‌ی یک انتقام‌جویان را به این زودی‌ها در یک فیلم مستقل ببینید چرا که او هیچ علاقه‌ای به فیلم‌های ساده با بودجه‌ی محدود ندارد. با صحبت‌های جذاب او در ادامه همراه باشید.

رابرت داونی جونیور در مصاحبه با رادیوی اینترتینمت ویکلی در حال صحبت در مورد فیلم Avengers: Age of Ultron بود که نظر منفی خود در مورد فیلم‌های مستقل اعلام کرد. در این محصابه از او پرسیده شد:

آیا تا به حال شده بعد از تمام کردن یکی از این فیلم‌های مارول، به دنبال بازی در یک فیلم با بودجه‌ی مثلاً پانصدهزار دلاری بروید؟

جواب داونی جونیور از لحاظی شبیه یک نقل قول از تونی استارک می‌ماند.

نه. چون آن‌ها خسته‌کننده هستند و بعضی وقت‌ها اصلاً فیلم‌های خوبی نیستند و باعث می‌شوند از خودتان بپرسید «من چی فکر می‌کردم؟» اما من دوست دارم در همه‌ نوع فیلمی بازی کنم. گاهی اوقات آن فیلم‌های کوچک جوری هستند که تمام انرژی شما را می‌گیرند، چرا که مثلاً سازنده به شما می‌گوید: «هی، رفیق، ما یکی دو روز از برنامه عقب هستیم، فکر می‌کنی بتوانی روز تولدت برای فیلمبرداری اینجا بمانی و چهارم جولای [روز استقلال آمریکا، تعطیل رسمی] برگردی؟ و اینکه در مورد گروه، می‌توانی پول سرویس و حمل و نقل را پرداخت کنی؟»

از نظر او مشکلات این دست از فیلم‌ها حتی فراتر از این‌ها است.

«آهان، در ضمن وقتی ما به ساندنس [جشنواره‌ی فیلم] برویم، می‌توانی برای شش روز مداوم روی یک صندلی بنشینی و بلیت بفروشی تا وقتی فیلم در یک سالن سینما اکران شد، ما ۱۸۰ دلار درآمد داشته باشیم؟ خدایا، کاری که ما انجام می‌دهیم واقعاً عالی است، نظرت درباره‌ی فیلم چیست؟ آن را دیشب دیدی؟
فکر کنم خیلی فیلم خوبی هم نبود.
آره، عالی نیست؟! پسر، همه اینجا یک هنرمند هستند.
در واقع، بیشتر شما خام و بی‌تجربه هستید.»

قسمت دوم فیلم انتقام‌جویان از امروز در آمریکای شمالی اکران می‌شود و هم‌اکنون در بسیاری از سینماهای سراسر دنیا در حال پخش است.

منبع: IGN


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده