نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۳۱ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۵۸

یونیورسال مشغول ساخت فیلم Green Hornet and Kato است

شرکت یونیورسال اعلام کرد که برای ساخت فیلم Green Hornet and Kato با شرکت آماسیا اینترتینمنت همکاری می‌کند.

مطابق تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، شرکت یونیورسال امتیاز تولید فیلم جدیدی از مجموعه‌ی The Green Hornet (زنبور سبز) را به‌دست آورد که در سال ۲۰۱۱ شاهد ریبوت نه‌چندان خوبی از آن با نقش‌آفرینی ست روگن بودیم. این پروژه درحال‌حاضر با نام Green Hornet and Kato (زنبور سبز و کاتو) شناخته می‌شود که این نام می‌تواند نشان از نقش پُررنگ کاتو، دستیار ابرقهرمان داستان داشته باشد. مجموعه‌ی Green Hornet ماجراهای بریت رید، صاحب انتشارات The Daily Sentinel را دنبال می‌کند که شب‌ها لباس مبدل بر تن می‌کند و به‌عنوان ابرقهرمانی تحت عنوان زنبور سبز با جنایت‌کاران مبارزه می‌کند. این پارتیزان تفنگ‌به‌دست دستیاری رابین-گونه با نام کاتو دارد که کارش را به‌عنوان پیشخدمت آغاز کرد و حالا با هم سوار بر اتومبیلی با نام Black Beauty در شهر پرسه می‌زنند.

The Green Hornet / زنبور سبز

زنبور سبز اولین‌بار در یک برنامه‌ی رادیویی در دهه‌ی ۱۹۳۰ پدیدار شد و در سال ۱۹۶۶ برای تولید سریالی مورد اقتباس قرار گرفت که در آن بروس لی نقش کاتو را ایفا کرد. مجموعه‌ی «زنبور سبز» برای یک دهه در برزخ تولید گرفتار بوده است. پس از آن‌که منتقدان در سال ۲۰۱۱ فیلم The Green Hornet را به باد انتقاد گرفتند، شرکت سونی تصمیم به واگذاری امتیاز مجموعه گرفت. این پایان کار نبود و در ادامه شرکت پارامونت این امتیاز را تصاحب کرد و در سال ۲۰۱۶ کارگردانی فیلم جدیدی از مجموعه را به گاوین اوکانر، کارگردان فیلم‌های The Way Back (راه بازگشت) و Warrior (مبارز) پیشنهاد داد. با اینکه در آن زمان اوکانر آن را پروژه‌ای پرشور خطاب کرد، اما این فیلم هرگز به مرحله‌ی تولید نرسید. حالا شرکت آماسیا اینترتینمنت امتیاز مجموعه را به دست آورده است و با همکاری یونیورسال قصد ارائه‌ی فیلم جدیدی را دارد که در حدواندازه‌ی نام آن ظاهر شود و طرفداران را به وجد آورد. مایکل هلفانت از شرکت آماسیا اینترتینمنت که وظیفه‌ی تهیه‌کنندگی فیلم Green Hornet and Kato را نیز برعهده دارد، در بیانیه‌ی جدیدی در این‌باره گفت:

هدف ما ساخت فیلمی است که طرفداران فعلی عاشق آن خواهند شد و طرفداران تازه بی‌نهایت از تماشای آن لذت می‌برند. با همکاری شرکت یونیورسال، گذشته و آینده را با هم ادغام و نسخه‌ای امروزی از مجموعه‌ی The Green Hornet خلق می‌کنیم که ضمن ادای احترام به تاریخ و میراث طولانی این مجموعه، بسیار هیجان‌انگیز و کاملاً تازه باشد.

باعنایت‌به اینکه هنوز فیلم Green Hornet and Kato در ابتدای مسیر تولید قرار دارد، فهرست نویسندگان و سازندگان آن منتشر نشده است و در آینده شاهد اطلاعات بیشتری از این پروژه خواهیم بود. شما می‌توانید در صورت تمایل نظرات خود را درباره‌ی این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع GamesRadar
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده