نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۳۰ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۰۱

گل گدوت از بازگشت استیو ترور به فیلم Wonder Woman 1984 به بهترین نحو ممکن می‌گوید

گل گدوت در گفت‌وگویی با مجله‌ی امپایر درباره‌ی تفاوت‌های فیلم Wonder Woman 1984 با قسمت اول و البته بازگشت استیو ترور سخن گفت.

مطابق تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، گل گدوت، ستاره‌ی فیلم Wonder Woman (زن شگفت‌انگیز) درباره‌ی بازگشت استیو ترور با نقش‌آفرینی کریس پاین در فیلم Wonder Woman 1984 (زن شگفت‌انگیز ۱۹۸۴) لب به سخن گشود. گل گدوت در گفت‌وگویی با مجله‌ی امپایر توضیح داد که چگونه بازگشت معشوقه‌ی پرنسس دایانا پس از اتفاقات آخرین فیلم مجموعه امکان‌پذیر خواهد بود. با اینکه به‌نظر می‌رسد تجربه‌ی کاری لذت‌بخش با کریس پاین دلیل اصلی بازگشت استیو ترور به دنباله‌ی فیلم Wonder Woman باشد، اما به‌هرشکل نویسندگان فیلم باید «بهترین راه ممکن» را برای تحقق این امر پیدا می‌کردند. بازیگر نقش زن شگفت‌انگیز در این‌باره اظهار داشت:

کریس پاین جزء جدایی‌ناپذیر و دلیل موفقیت فیلم Wonder Woman بود و باتوجه‌به اینکه هر دو ما و پتی جنکینز به معنای واقعی کلمه از همکاری با یکدیگر لذت بردیم، همگی تمایل داشتیم که او باری دیگر برای ایفای این نقش بازگردد. در نهایت پتی و جف جانز، یکی از نویسندگان فیلم، با درنظرگرفتن داستان بهترین راه ممکن را برای بازگشت استیو پیدا کردند.

Wonder Woman 1984 / زن شگفت‌انگیز ۱۹۸۴

قطعاً کشف چگونگی بازگشت استیو ترور به فیلم برای بسیاری از طرفداران جذاب خواهد بود که این راز احتمالاً تا زمان اکران فیلم فاش نخواهد شد. در ادامه گل گدوت درباره‌ی تفاوت‌های فیلم Wonder Woman 1984 با نخستین فیلم مجموعه و سرگذشت زن شگفت‌انگیز پس از آخرین باری که شاهد ماجراجویی‌هایش بودیم، سخن گفت.

اولین فیلم درباره‌ی بلوغ واندر وومن بود و تبدیل دایانا به زن‌شگفت‌انگیز را به تصویر می‌کشید. او خیلی بی‌تجربه بود و پیچیدگی‌های زندگی را درک نمی‌کرد. درست مثل یک وصله‌ی ناجور! بااین‌حال در فیلم Wonder Woman 1984 این‌گونه نخواهد بود. دایانا تکامل یافته و حالا بسیار عاقل و بالغ‌تر شده است. بااین‌وجود او خیلی تنها است. دایانا تمام اعضای تیم خود را از دست داده است و اکنون بااحتیاط و سنجیده کاری را انجام می‌دهد. پس از آن، اتفاق دیوانه‌واری رخ می‌دهد.

فیلم Wonder Woman 1984 در ابتدا برای اکران در تاریخ ۱۶ خرداد ۱۳۹۹ (۵ ژوئن ۲۰۲۰) برنامه‌ریزی شده بود، اما حالا به‌دلیل شیوع ویروس کرونا با تاخیری تقریباً دو ماهه در تاریخ ۲۴ مرداد ۱۳۹۹ (۱۴ آگوست ۲۰۲۰) روی پرده‌ی سینما می‌رود. مدتی قبل توبی امریخ، رئیس بخش سینمایی شرکت برادران وارنر در بیانیه‌ی جدیدی در این‌باره گفت:

زمانی‌که به تولید فیلم Wonder Woman 1984 چراغ سبز نشان دادیم، به نمایش آن در سینماها می‌اندیشیدیم و اکنون از اعلام اینکه شرکت برداران وارنر تصمیم به اکران آن در تاریخ ۲۴ مرداد گرفته است، هیجان‌زده‌ایم. امیدواریم که جهان تا آن زمان به مکانی امن‌تر و سالم‌تر تبدیل شود.

Wonder Woman 1984 / زن شگفت‌انگیز ۱۹۸۴

بنابراین فیلم Wonder Woman 1984 نیز به جمع فیلم‌هایی نظیر No Time to Die (زمانی برای مردن نیست)، A Quiet Place: Part 2 (یک مکان ساکت: قسمت دوم)، Fast and Furious 9 (سریع و خشمگین ۹)، Mulan (مولان)، Black Widow (بیوه‌ی سیاه)، Uncharted (آنچارتد)، Little Mermaid (پری دریایی کوچولو)، Shang-Chi and The Legend of the Ten Rings (شانگ-چی و افسانه‌ی ده حلقه)، The New Mutants (جهش‌یافته‌های جدید)، Nightmare Alley (کوچه‌ی کابوس) و Spiral (مارپیچ) اضافه شده که اکران آن‌ها تحت تاثیر ویروس کرونا قرار گرفته است.

با گسترش ویروس کرونا و تعطیلی سینماها برخی از فیلم‌ها روی پلتفرم‌های دیجیتالی منتشر شدند که این موضوع باعث ایجاد شایعاتی درباره‌ی نمایش دنباله‌ی فیلم Wonder Woman روی پلتفرم‌های پخش آنلاین فیلم شد، اما شرکت برداران وارنر در گفت‌وگویی با ایندی‌وایر این شایعات را تکذیب کرد. گل گدوت در نقش پرنسس دایانا/زن شگفت‌انگیز، کریس پاین در نقش استیو ترور، کریستن ویگ در نقش باربرا ان مینروا/چیتا، کانی نیلسن در نقش هیپولیتا، رابین رایت در نقش آنتیوپ، پدرو پاسکال در نقش مکسول لرد، گابریلا وایلد و کریستوفر پولاها از بازیگرانی هستند که در فیلم «زن شگفت‌انگیز ۱۹۸۴» نقش‌آفرینی می‌کنند. پتی جنکینز سکان هدایت این فیلم ابرقهرمانی را در دست دارد و در کنار جف جانز و دیو کالاهام فیلمنامه‌ی آن را به رشته‌ی تحریر درآورده است.  


منبع DigitalSpy
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده