نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲۶ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۰۰

رونی چینگ به جمع بازیگران فیلم Shang-Chi and The Legend of the Ten Rings پیوست

طبق خبرهای منتشر شده، به‌نظر می‌رسد که رونی چینگ یکی از آخرین بازیگرانی است که به جمع بازیگران فیلم Shang-Chi and The Legend of the Ten Rings اضافه شده است.

شیوع و همه‌گیری ویروس کرونا در سراسر جهان باعث شده تا مراحل فیلمبرداری و تولید فیلم Shang-Chi and The Legend of the Ten Rings (شانگ-چی و افسانه ۱۰ حلقه) در استرالیا مانند بسیاری از فیلم‌ها متوقف شود و در حال حاضر زمان از سرگیری آن مشخص نیست. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، به‌نظر می‌رسد که بازیگر دیگری به جمع بازیگران این فیلم مورد انتظار از فاز چهارم دنیای سینمایی مارول اضافه شده باشد. طبق خبری DiscussingFilm که منتشر کرده، رونی چینگ، کمدین و بازیگر فیلم Crazy Rich Asians (آسیایی‌های خرپول) و برنامه The Daily Show (نمایش روزانه)، به جمع بازیگران فیلم Shang-Chi (شانگ چی) اضافه شده است. 

طبق گفته منابع نزدیک به این وب‌سایت، چینگ پیش از همه‌گیری کرونا و تعطیلی فیلمبرداری فیلم، برای بازی در نقشی نامشخص با مارول استودیو قرارداد همکاری امضا کرده بود. بااین‌حال، مشخص نیست که پیش از توقف فیلمبرداری فیلم Shang-Chi and The Legend of the Ten Rings صحنه‌ یا صحنه‌های وی فیلمبرداری شده یا خیر. فیلمبرداری فیلم شانگ چی در ابتدا به علت گرفتن تست کرونا دنیل کرتون، کارگردان این فیلم متوقف شده بود که تست کرونا وی نیز منفی بود، اما در نهایت توقف فیلمبرداری فیلم تا مدت نامشخصی تمدید شده است. سیمو لیو در نقش شانگ چی، تونی لیانگ در نقش ماندرین و آوکافینا، از جمله بازیگرانی هستند که حضور آن‌ها در فیلم Shang-Chi and The Legend of the Ten Rings رسما تایید و اعلام شده است و همچنین خبرهایی مبنی بر حضور فلورین مانتینو و میشل یئو در فیلم Shang-Chi نیز شنیده می‌شود.

فیلم Shang-Chi and The Legend of the Ten Rings در ابتدا قرار بود در تاریخ ۱۲ فوریه ۲۰۲۱ (۲۴ بهمن ۱۳۹۹) اکران شود، اما اکنون با حدود سه ماه تاخیر برای اکران در تاریخ ۷ می ۲۰۲۱ (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰) برنامه‌ریزی شده است.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده