نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۲۵ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۰۱

اولین تصویر رسمی فیلم Dune با بازی تیموتی شالامی منتشر شد

اولین تصویر رسمی ریبوت فیلم Dune منتشر شده که در آن شاهد حضور تیموتی شالامی هستیم. همچنین سرانجام لوگوی رسمی این فیلم نیز منتشر شده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تصویر رسمی ریبوت فیلم Dune (تل ماسه) منتشر شده است. شماره جدید مجله Vanity Fair به این فیلم علمی تخیلی اختصاص داده شده که امروز اولین تصویر رسمی فیلم Dune را منتشر کرده که در این تصویر شاهد حضور تیموتی شالامی، بازیگر نقش پاول آترییدز هستیم. اگرچه تصاویر بیشتری در حال حاضر منتشر نشده، اما شالامی در مصاحبه با این مجله گفت که او فکر می‌کند داستان و دنیای فیلم جزئیات بالا و مقیاس بزرگی دارد و داستان شخصیت پاول بیشتر شبیه به یک ماجراجویی ضد قهرمانانه است. او همچنین اضافه کرد که او در ابتدا فکر می‌کرد که به‌عنوان یک ژنرال جوان توسط پدرش برای رهبری و مبارزه آموزش خواهد دید که این اتفاق به شکلی که انتظارش را داشته، رخ نخواهد داد. همچنین تصاویر و اطلاعات بیشتر قرار است فردا توسط VanityFair منتشر شود و شما در ادامه می‌توانید اولین تصویر فیلم Dune را مشاهده کنید:

تیموتی شالامی در اولین تصویر ریبوت فیلم Dune

دنی ویلنوو، کارگردان فیلم‌هایی چون فیلم Prisoners (زندانیان)، فیلم Arrival (ورود) و فیلم Blade Runner 2049 (بلید رانر ۲۰۴۹)، وظیفه کارگردانی این فیلم را بر عهده داشته است. بااین‌حال، اطلاعاتی از زمان انتشار اولین تریلر فیلم تل‌ماسه در دسترس نیست. همچنین سرانجام لوگوی رسمی فیلم ⊃∪∩⪽ نیز منتشر شد که در واقع فونت نوشته آن مشابه لوگویی هست که بهمن گذشته فاش شده بود:

لوگو ریبوت فیلم Dune

فیلم Dune داستان اسطوره‌ای و احساسی پاول آترییدز در یک ماجراجویی قهرمانانه را دنبال می‌کند که او به عنوان یک مرد با آینده درخشان و با استعداد بالا به دنیای می‌آید که سرنوشتش فراتر از درک او است که باید به خطرناک‌ترین سیاره موجود در جهان سفر کند تا از آینده خانواده و مردمش اطمینان حاصل کند. همانطور که درگیری نیروهای بدخواه برای به انحصار در آوردن گرانبهاترین منابع جهان که می‌تواند بزرگترین پتانسیل‌های بشر را افشا کند، بسیار شدت گرفته، تنها کسانی می‌توانند از این مناقشات زنده بمانند که بتوانند ترس خود را شکست دهند و فاتح آن شوند.

فیلم Dune برای اکران‌ در تاریخ ۱۸ دسامبر ۲۰۲۰ (۲۸ آذر ۱۳۹۹) برنامه‌ریزی شده است. تیموتی شالامی، ربکا فرگوسن، اسکار آیزاک، استلان اسکارشگورد، جاش برولین، خاویر باردم، زندیا، جیسون موموآ، دیو باتیستا، ديويد دستمالچيان، چانگ چن و شارلوت رمپلینگ، از جمله بازیگرانی هستند که در ریبوت فیلم Dune حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.


منبع Moviehole
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده